Susse

Hvad laver du i din fritid

21 indlæg i dette emne

Ja nu er der jo en hobbytråd for vores mænd.. Men hvad er jeres hobby /hvad laver i i fritiden?

Del dette indlæg

Jeg kan jo passende starte:

jeg er meget glad for motion, og får krudt i røven hvis jeg ikke er aktiv. Er som regel afsted 3 gange i ugen. For tiden spinner jeg og styrketræner men før jeg var højgravid løb jeg meget + gik til badminton og aerobic.

Ellers er jeg bidt af en gal strikkepind og strikker for tiden masser af babytøj.

Ellers er jeg glad for cykelture og lange gåture med min mand :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu går jeg hjemme pga bækkenløsning :-(, så jeg har næsten ikke andet end fritid, hvis man ser sådan på det...

Jeg er gået igang med at sy forskellige ting til vores baby fx sengetøj.

Derudover hygger jeg med dyrene; vi har en kat (muligvis får vi en til snart) og 8 slanger...

Jeg sidder og stener her på BK, egentlig skriver jeg ikke så meget, men jeg er en værre en til at lure i trådene, selvom jeg ikke gør opmærksom på mig selv ;-)

Ellers er jeg vist bare slem til at spille computer som tidsfordriv, når kroppen ikke lige vil samarbejde med at holde hjemmet pænt...

Jeg har dog planer om at starte op med svømning igen så hurtigt som muligt, hvor jeg bare skal slappe af i kroppen med en plade og så "havfruesvømning" som jordemoderen kaldte det, for jeg trænger til at røre mig, men lange gåture er for hårde mod hofterne og bækkenet; så det er jo med at finde noget, som man kan :-) og jeg har nu fået at vide at brystsvømning er forbudt, da det er for hårdt mod bækkenet, og det var egentlig pga det jeg stoppede; da jeg fik problemer med at gå efter 500m svømning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen fritid jeg har BØRN og MAND :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger meget tid herinde :)

derudover har jeg hunden, som også kræver en del tid, jeg har udstillet meget, men gør det ikke så meget mere.

Jeg elsker at være kreativ og tegen og sy.

Jeg nyder mit hjem, vennerne og manden, og om sommeren haven.

Så er jeg meget aktiv på adoptionsverden.dk og regner også med at skulle være aktiv foreningen landegruppen for sydkorea, når vi har fået barn og har fået gang i tilknytningen

Og så har jeg alle lektierne som er en del af at læse :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går til spinning i min fritid. Derudover maler jeg billeder engang imellem. Hygger med mine katte. Elsker at gå i biffen og spille brætspil med venner, så det skal dyrkes det næste halve år :D Og så skal jeg have gang i løbet igen når jeg har født.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syr og strikker, og ellers bruger jeg meget tid på BK :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spiller trompet i et brass band en gang om ugen

går til knipling en gang om ugen

derudover broderer jeg lige for tiden og så kan jeg godt lide at læse skønlitterære bøger og bøger om graviditeten :) jeg skal have gang i noget svømning en gang om ugen, men det skal helst passes sammen med de dage hvor jeg har tidligt fri fra arbejde men når man arbejder som vikar kan det godt være svært at planlægge efter det.. Fx skulle jeg have været ude at svømme i dag, men der kom lige en ekstra arbejdstime på og så har jeg svært ved at nå det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg ikke var gravid (og doven :whistling ) løb jeg og gik til boksning.

Ellers er mine hobbyer at lave kage, male/tegne, sy, brodere. nørde lidt computer, facebook, bk og spille csi ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger meget tid herinde ;) kan godt lide at tage billeder og vil gøre det til en større hobby

Og har planer om at begynde at løbe, når david starter i vuggestue til marts..

og når jeg har tabt mig en del, så har jeg en drøm om at starte til en eller anden form for dans - har jeg altid godt kunne tænke mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg dyrker ret meget motion. Før jeg blev gravid, blev det gerne til 4 gange om ugen. Nu er jeg skåret ned til 3 gange i motionscenteret og så med supplerende gåture og cykelture. Vi bruger gerne tid i weekenden på at gå ture i KBH og opleve vores by lidt :) Synes det er så ærgerligt, at man ikke altid giver sig tid til at kigge lidt på sin egen by og se alle de mange ting, som man ellers kun ville lægge mærke til i en fremmed storby.

Jeg læser rigtig meget. Er cand.mag. i litteraturvidenskab, så synes at det er skøøønt endelig at have fået læsningen tilbage som hobby, efter jeg blev færdig.

Tidligere har jeg spillet meget musik og sunget meget, men har desværre ikke plads til mit klaver i vores lejlighed :( Men håber engang at kunne optage det igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nu stresser jeg rundt og prioriterer mellem at spise, sove, slappe af og ordne vasketøj :D

Når jeg IKKE har et spædbarn, så løbetræner jeg - glæder mig helt vildt, til at komme i gang igen! Har bla. andet løbet et halvmaraton to gange :)

Derudover bruger jeg meget tid herinde og så ser jeg tv-serier, gætter kryds og tværs, ligger puslespil, læser avis og så glæder jeg mig til at få mit klaver hjem. Det har stået hos min mor siden jeg flyttede hjemmefra, men nu bor jeg endelig et sted hvor det kan betale sig at flytte det. Søren spiller guitar, så glæder mig til vi skal spille og synge med Anna :)

Er også glad for at lave mad!

Ville ønske jeg var kreativ på den ene eller den anden måde...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke den vilde fritid, har studie og barn. Er alenemor

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går meget i motionscenter.. ca 5 gange om ugen og så går jeg til zumba :) Derud over er jeg studerende, så bruger meget tid på lektier..

Men alt sammen foregår når pigerne er kommet i seng eller om formiddagen.. Når de er hjemme fra børnehave og vuggestue er jeg MOR :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er herinde :loveshower

Udover det, så maler jeg engang i mellem.

Så spiller jeg engang i mellem Forsaken world (Noget ale WOW) med min kæreste, men det er efterhånden begrænset.. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er instruktør på et puslinge gymnastikhold.

Er med i børnehavens bestyrelse.

Er med i en tøseklub med 5 piger hvor vi mødes 1 gang i måneden. Hver anden gang på cafe og hver anden gang hjemme hos os selv til lækker mad og vin.

Jeg går til zumba

Ellers så bruger jeg rigtig meget tid med mine børn og vires venner og familie.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja pga en rygsygdom og voldsom slidgigt i ryggen er det desværre ikke motion der er prioriteret højt herhjemme...

Min fritid bruges som ofte med at fotografere eller en computer i skødet - hvor jeg tegner grafiske ting og redigere de billeder jeg tager....

Syer, broderer, maler, tegner, bager og laver kager.....

EDIT: og ja er jo os ret ofte på BK (og FB) :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja pga en rygsygdom og voldsom slidgigt i ryggen er det desværre ikke motion der er prioriteret højt herhjemme...

Min fritid bruges som ofte med at fotografere eller en computer i skødet - hvor jeg tegner grafiske ting og redigere de billeder jeg tager....

Syer, broderer, maler, tegner, bager og laver kager.....

Gooooooode kager! :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej nu har jeg lyst til kage!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går meget op i politik.

Og så træner jeg rigtig meget - antal gange per uge ligger på omkring 5 gange, og spiller en del guitar.

Ellers bruges resten af tiden på at skrive opgaver - og kagebagning en gang imellem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER