TroldeMor

Skabeloner at male efter

9 indlæg i dette emne

Jeg er ved at overveje at male lidt forskelligt, når vi nu alligevel skal male værelse til lillebror..... Men jeg er ikke super kreativ af natur :rolleyes Og derfor ville jeg rigtig gerne have købt nogle skabeloner til at male efter....

Jeg har prøvet at søge på Google efter "maleskabeloner", men jeg synes ikke det giver så meget....

Er der nogen der kender et godt sted? Eller evt. kunne lave nogle skabeloner til mig mod betaling?

Del dette indlæg

Hey sweetie...

Du skal nok søge efter "stencils".... :)

Panduro har bla forskellige slags.. så mon ikke også at shops som cchobby.dk og nordform.dk har ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er fx helt vild med denne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey sweetie...

Du skal nok søge efter "stencils".... :)

Panduro har bla forskellige slags.. så mon ikke også at shops som cchobby.dk og nordform.dk har ;)

Tak smukke.... Vidste jeg kunne regne med din hjælp :biglove :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak smukke.... Vidste jeg kunne regne med din hjælp :biglove :kram2

Og hvis du ønsker noget specielt - så sig til.. så skal jeg da prøve om jeg kan tegne det for dig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvis du ønsker noget specielt - så sig til.. så skal jeg da prøve om jeg kan tegne det for dig ;)

Fantastisk..... Jeg prøver om jeg kan finde noget rundt omkring, men ellers tager jeg dig måske på ordet ;)

Og så skal jeg lige høre om det er mig der er helt gal på den..... Er det her det jeg søger? Eller er den bare en anden form for wallstickers??

Jeg synes jo det er skrevet som om det er skabeloner til at male efter selv...... Men hvorfor kan man så få dem i forskellige farver??

Er faktisk forvirret :rolleyes

....... Over denne side KLIK

(og så synes jeg faktisk de er temlig dyre :rolleyes )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk..... Jeg prøver om jeg kan finde noget rundt omkring, men ellers tager jeg dig måske på ordet ;)

Og så skal jeg lige høre om det er mig der er helt gal på den..... Er det her det jeg søger? Eller er den bare en anden form for wallstickers??

Jeg synes jo det er skrevet som om det er skabeloner til at male efter selv...... Men hvorfor kan man så få dem i forskellige farver??

Er faktisk forvirret :rolleyes

....... Over denne side KLIK

Tja der står jo mal selv skabeloner.... Hmmm...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hvis det er sådan noget som træet som du viser længere oppe i denne tråd, så kommer jeg gerne ud en dag og maler det for dig på væggen uden skabeloner :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER