Oprettet January 21, 2012 Jeg MÅ eje denne støvsuger :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 :lolhit Den vil jeg også have!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 ha ha ha sådan en støvsuger kunne jeg sku også godt bruge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Haha Jeg vil os have sådan en :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Venter til den kommer med batteri - det ser så tosset ud at skulle have 10 km. forlængerledning med sig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Også mig giver Stine ret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Hmm, jeg har en dyson, men må indrømme at jeg ikke har prøvet dette :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Sidder og overvejer om min nye nilfisk kan det samme, for så skal jeg instaleret ekstra ledning på den og have fundet en som kan rende efter mig med den hver dag! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites