Betty87

ved positiv test

9 indlæg i dette emne

Når i har en positiv test - tager i så til lægen og får taget en GT?? Bare sådan for at være sikker??

Og hvis i gør - bestiller i så en tid eller tager i til åben konsultation om morgenen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ringede dernede og blev bedt om at komme med en urinprøve ;)

Her anden gang bad de ikke om det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når i har en positiv test - tager i så til lægen og får taget en GT?? Bare sådan for at være sikker??

Og hvis i gør - bestiller i så en tid eller tager i til åben konsultation om morgenen??

Jeg har ringet derned og spurgt om jeg måtte komme, så de kunne tage en prøve :) Jeg ved også, at man mange steder bare kan komme også tager de prøven. Bare sørge for urin med hjemmefra- eller også sørge for at kunne tisse hos lægen. Det er ofte sekretæren som sørger for at lave testen alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er der ingen grund til.. De teste man selv kan tage er lige så sikre som lægens..

Du skal ringe og bestille tid til første lægebesøg, de fleste vil først se en omkring uge 9-10.. Og hvis de vil se dig før skal de nok sige til

....og tillykke hvis du har fået en positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ikke gjort... mon ikke jeg kan teste lige så godt som lægen kan :D

Har slet ikke ringer derned endnu, da første besøg først skal ligge efter 8+0.

Men må nok hellere ringe mandag egentligt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen tager forbi og får lægens "Ja, min test er også positiv så du er gravid".. Men reelt skal man først noget dernede i 8-9 uge, hvor man får sin vandrejournal og får taget blodprøve til NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, skylder da vist alligevel at sige, at med mit første barn, der var det første jeg gjorde, at ringe til lægen og var inde og få lavet en test selvsamme dag :D

men man behøver altså ikke.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når i har en positiv test - tager i så til lægen og får taget en GT?? Bare sådan for at være sikker??

Og hvis i gør - bestiller i så en tid eller tager i til åben konsultation om morgenen??

Jeg var hos min egen læge og få taget en GT ud fra min urin samt en blodprøve for at være helt sikker :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar... Regner med at ringe derned på mandag og høre..

Hvor er i altså skønne.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER