Besvaret January 27, 2012 hmmm hvem mon går videre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Hvis Ida ikke går videre, så bliver jeg hys :P Er der egentlig kun ét afsnit med bootcamp, eller skal der også skilles fra næste fredag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 hvis ikke Ida går videre bla de unge, så dropper jeg x- factor for i år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 hvis ikke Ida går videre bla de unge, så dropper jeg x- factor for i år Ditto! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ida er også den eneste, som bare skal videre, hvis i spørger mig, og så den første gruppe.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Jeg synes bestemt at ham Jean og hende hvad-hun-nu hed (en Blachman skabt gruppe fra de unge) skal videre også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 der må komme en bootcamp mere næste fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 jeg undre mig altså også hvis ham Birger går videre... Sorry to say Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ej ikke for at være led eller noget, men er det kun mig, der undres over at ham den hvidskæggede får lov at blive? :blink Edit: nå, det gjorde han så heller ikke ;) Synes altså heller ikke at han passede ind. Men charmerende var han da :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Af de to par, håber jeg at dem med Merci-sangen går videre. Selvom de var fjollede... Edit: Looooooooooooooove Blachman! Var lige ved at blive sur over at han valgte på så tyndt et grundlag, men man skulle jo have stolet på ham. SelvFØLGELIG tog han pis :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ej ikke for at være led eller noget, men er det kun mig, der undres over at ham den hvidskæggede får lov at blive? :blink Edit: nå, det gjorde han så heller ikke ;) Synes altså heller ikke at han passede ind. Men charmerende var han da :) Birger hedder han, og heldigvis røg han ud - sorry to say, men han virkede ikke til at være helhjertet med i det, som de andre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Yay for Ida! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 jaaaah Ida gik videre, så er jeg tilfreds :) Synes det er de rigtige som er sendt hjem indtil nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Hepper på Morten!!!! :goodluck Edit: :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 jeg er enig med dommerne om, hvem der skulle blive... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Morten er bare SÅ sød :loveshower Kan slet ikke stå for ham :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Synes for det mester dommerne træffer de rigtige valg. Har ingen favorit dog :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 jeg har mylilla og Ida som favoritter lige PT. og ved grupperne, de to piger, som var de første som kom ind til Blachmann Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Syns faktisk at Ida er vild nok på trods af hendes alder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Morten er bare SÅ sød :loveshower Kan slet ikke stå for ham :biglove Han har den der lækre på en gang hæse og blide stemme. Det ka jeg heller ik stå for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ida og Morten er mine favoriter :) Nok mest Morten :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites