Barbamama

2. jordemoderbesøg - hvornår?

14 indlæg i dette emne

Jeg er lidt forvirret. Ifølge den pjece, jeg har fået af min jordemoder med forløb med jordemoderen, så skal jeg ind igen i uge 29 og så i uge 35.

Men jeg har fået en tid 1. marts, og der er jeg 21+4

Tror I, det er en fejl? Hvornår var I til 2. JM? :help

Del dette indlæg

Jeg har lige været til det og der var jeg 29+ (et eller andet min ammehjerne ikke lige kan huske :-P) Må indrømme jeg sys det lyder tidligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var til første jm besøg da jeg var ca uge 14 og skal igen når jeg er i uge 22 - skal have tvillinger, men det lød på hende hun bare gerne ville tale med mig efter md scanning der er i uge 19. Så tror det er meget forskelligt:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer lidt an på hvor i landet man bor, det er lidt forskelligt hvor mange gange man skal afsted.. Jeg var til 2. besøg da jeg var 21+3 og 3. besøg da jeg var 29+3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også lige været afsted til mit andet besøg og skal igen i uge 28 tror jeg.. Jeg bor i Varde..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har "tider" følgende:

15+1

22+1

30+1

35+1

39+1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også lige været afsted til mit andet besøg og skal igen i uge 28 tror jeg.. Jeg bor i Varde..

Bor i Esbjerg, så samme regler her.. Har erfaret at i forhold til mange har vi et ekstra tidligt besøg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal afsted 2. marts mener jeg, hvor jeg er omkring uge 20 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, så kan det jo nok godt passe. Dejligt, jeg vil også mægtig gerne derind igen allerede i marts, for hun sagde at vi kunne lytte efter hjertelyd næste gang :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, så kan det jo nok godt passe. Dejligt, jeg vil også mægtig gerne derind igen allerede i marts, for hun sagde at vi kunne lytte efter hjertelyd næste gang :loveshower

Snyyyyd :biglove Det vil de først fra 29. ved mig :(

I øvrigt havde min jordemoder en studerende med, som simpelthen var så sød..

"Så ses vi i uge 20..." *ventetid*.. "Altså.. Din uge 20.. Ikke vores allesammens" :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Snyyyyd :biglove Det vil de først fra 29. ved mig :(

I øvrigt havde min jordemoder en studerende med, som simpelthen var så sød..

"Så ses vi i uge 20..." *ventetid*.. "Altså.. Din uge 20.. Ikke vores allesammens" :biglove

Ej, hvorfor vil de ikke det? Min siger, at hun godt tør fra uge 16 af (lidt ærgerligt at jeg så kommer når jeg er 15+4, ellers ville hun godt have lyttet, men pyt nu med det).

Og det lyder hyggeligt med en studerende. :) Jeg kan faktisk godt lide når der er studerende med til sådan noget, for så bliver tingene tit forklaret grundigere :P

Jeg var også lige ved at komme ind til en studerende. Mens vi sad og ventede var der en, der kom ud og kaldte "Mette?" og jeg glædede mig jo, og jeg hedder jo Mette, så jeg drønede op og hilste på både studerende og jordemoder. Da jeg så kom ind i stolen viste det sig, at der var 2 Mette'er i venteværelset, og det var altså den anden, de ville have fat i. :lolhit Så må de være mere specifikke, når de kalder, Mette er da et ret almindeligt navnn :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvorfor vil de ikke det? Min siger, at hun godt tør fra uge 16 af (lidt ærgerligt at jeg så kommer når jeg er 15+4, ellers ville hun godt have lyttet, men pyt nu med det).

Og det lyder hyggeligt med en studerende. :) Jeg kan faktisk godt lide når der er studerende med til sådan noget, for så bliver tingene tit forklaret grundigere :P

Jeg var også lige ved at komme ind til en studerende. Mens vi sad og ventede var der en, der kom ud og kaldte "Mette?" og jeg glædede mig jo, og jeg hedder jo Mette, så jeg drønede op og hilste på både studerende og jordemoder. Da jeg så kom ind i stolen viste det sig, at der var 2 Mette'er i venteværelset, og det var altså den anden, de ville have fat i. :lolhit Så må de være mere specifikke, når de kalder, Mette er da et ret almindeligt navnn :P

De vil først lytte hjertelyd, når man mærker babyen HVER dag. <_< Ellers mener de folk går i panik.. Kan ikke lige se problemet, slet ikke når man har været til MD scanning, og man jo MÅSKE allerede i uge 20 mærker baby en del. Men hvad, det går nok alligevel :)

Og ja: Synes nemlig også det var rart at den jordemoderstuderende var der, for alt blev virkelig tjekket igennem - plus der var to til at "begramse" min mave :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her skal jeg først afsted igen uge 29. Men min skønne jordemoder har givet mig lov til at komme i uge 19 bare lige til tryghed og hjertelyd pga alle mine smerter. Fik faktisk også lov til at hører den lilles hjertelyd sidste gang. Det er bare det bedste. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER