Barbamama

Bliver I også lidt skøre?

15 indlæg i dette emne

Ej okay, jeg kan ikke lade være med at grine af mig selv her. :lol

Da jeg var i bad imorges og stod under bruseren skete der pludselig noget mærkeligt. Mit ansigt lagde sig i underlige grimasser. Og så begyndte jeg sådan at "hviske-mime" ud i luften: "Er du en lille bavian? Er det det, du er? Er du mors lille bavian? Hva'? Er du mors lille trold? Hov, bliver du glad nu? Hva'? Kan du smile lidt til mor?" og sådan fortsatte jeg ellers i et lille stykke tid til den her imaginære baby (for den ligger jo altså stadig i maven og kan iøvrigt ikke høre noget endnu! :P) ude i luften, indtil det gik op for mig, hvad jeg havde gang i, og jeg sådan lidt flovt priste mig lykkelig over at ingen havde set mig :oops

Man kan vel kalde det en dagdrøm, men jeg har også overvejet om man sådan "ubevidst" begynder at forberede sig på at tale babysprog. Eller om jeg bare fik en mindre hjerneblødning tidligere idag :lolhit

Har I gjort noget lignende? :blush

Del dette indlæg

Jeg har stået på arbejdet på et tidspunkt og skældt den lille ud fordi jeg var så træt og den bare kunne ligge og sove derinde ;D hehe. Men ellers ikke nej ..

Men hvor er du kær Mette :D Kunne ikke lade være med at flække af grin! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha jeg kalder hende nu ikke en bavian men min lille trold.. Men hun kan jo også høre mig derinde, så tager mig da selv i det fra tid til anden... Men dit lyder mere komisk..

Generelt brokker jeg mig mest til hende hvis hun optager for meget plads ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hahahahah, ej undskyld. men hvor er du sjov :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, sådan kan jeg altså godt finde på at snakke til min hund :lolhit

Men har også taget mig selv i at snakke om mig selv i flertal. Hvis jeg har været alene og skulle have noget at spise, har jeg godt kunne finde på at sige "kom, vi skal lige have noget at spise. Er du også sulten? Okay, så tager jeg da en mere" :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at det ikke kun er mig, der laver lidt sjove ting! :lol

Det med at omtale sig selv som flertal gør jeg også, dog mest overfor Brian. Han har sådan en sjov mani med at han skal prikke mig i maven ( :prik ) hvor jeg så strengt fortæller ham at det kan VI ikke lide :P Og at VI iøvrigt er sultne nu :P

Nå ja, og både Brian og jeg skælder den lidt ud, for ikke at have vist sit køn til NF, så vi kunne begynde at shoppe kønsfarvede babyting endnu :lol Den kunne da godt lige have været lidt mere fremme i skoene, så mor og far kunne få lidt mere gavn af udsalget :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha jeg kalder hende nu ikke en bavian men min lille trold.. Men hun kan jo også høre mig derinde, så tager mig da selv i det fra tid til anden... Men dit lyder mere komisk..

Generelt brokker jeg mig mest til hende hvis hun optager for meget plads ;)

Det er også noget mærkeligt noget at kalde den en bavian :whistling Jeg faldt bare lidt for det, efter at jeg havde fundet denne omskrivning af "Jeg er en lille undulat" på nettet:

Du er en lille bavian

og du er noget så herlig

Og os, du bor hos

og os, du bor hos

ja, vi ka li dig

Vi gir dig mælk, hver en’ste dag

og det vil du gerne æde

så du blir tykker’

ja, du blir tykker’

får runde kinder og lår!

:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg snakker TIT til møffen, når jeg er alene, eller når jeg er i bad :D Sådan, "hvad siger du derinde? Ligger du bare og har det godt? Er du mors lille møffebarn?" o.lign.

Anders kalder mig også tit for "I".. "Hvordan har I det?" etc etc :) Det er jo nok et udtryk for, at vi er begyndt at tilegne os de nye roller - jeg synes, det er skøøønt! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også noget mærkeligt noget at kalde den en bavian :whistling Jeg faldt bare lidt for det, efter at jeg havde fundet denne omskrivning af "Jeg er en lille undulat" på nettet:

Du er en lille bavian

og du er noget så herlig

Og os, du bor hos

og os, du bor hos

ja, vi ka li dig

Vi gir dig mælk, hver en’ste dag

og det vil du gerne æde

så du blir tykker’

ja, du blir tykker’

får runde kinder og lår!

:loveshower

:wub :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med at omtale en gravid i flertal gør jeg ikke selv særlig tit, men mine kollegaer synes det er vildt morsomt :P Altså underforstået når jeg kommer gående med 2 franske til min aftensmad kan jeg blive spurgt om det er én til os hver, og da vi skulle have nogle kort til at kunne komme ind til vores julefrokost i Morgen blev jeg igen spurgt til om jeg så ikke skulle have to - én til os hver xD

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er hysterisk ramt af hormoner, og det er faktisk ganske forfærdeligt.

Forleden dag, skulle jeg skifte sengetøj, og jeg kunne ikke få knappet den sidste knap i enden. Og så begyndte jeg bare at stortude, bare fordi det ikke hang sammen, at jeg ikke kunne få den knappet... Min kæreste var flad af grin, frodi jeg var rød i hovedet og bandede og svovlede....

Og så spiser jeg meget. Og når jeg så går over i køkkenet(Hvilket jeg kan gøre 10 gange på en aften) så beder min kæreste også om noget... Jeg skal ikke sidde og spise alene. Og hvis jeg ikke tager helt fejl, har han nærmest taget mere på end mig(Har kun taget 1 kg på) :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også godt finde på at snakke fjollet til lillepigen i maven :lolhit

Og min kæreste spørger også tit hvordan "vi" har det osv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh yes - Don't touch Joey's food!!!!!!!!!!!! :sm

Jeg har nu praesteret at haeve stemmen to gange, fordi min mand enten har roert min sandwich eller ikke givet mig min del af en faelles sandwich :D

og saa er der det med at vaere graadlabil... :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg snakker også meget til baby og spørger den hvad den kunne tænke sig at spise og lign. På den måde kan vi blive enige om at det er ok at have lyst til de mærkeligste ting, og manden kan ikke sige os imod fordi vi er to mod en :-). Ja jeg har bare indset at jeg ikke er helt normal for tiden :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg snakker også meget til baby og spørger den hvad den kunne tænke sig at spise og lign. På den måde kan vi blive enige om at det er ok at have lyst til de mærkeligste ting, og manden kan ikke sige os imod fordi vi er to mod en :-). Ja jeg har bare indset at jeg ikke er helt normal for tiden :-)

Genialt! Det glæder jeg mig til at kunne bruge! :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER