Barbamama

Den store sparerådstråd!

14 indlæg i dette emne

Åh nu håber jeg ikke, at der allerede er sådan en tråd :blush Men jeg tænker at vi kunne dele ALLE gode spareråd herinde. Både i form af "den ting behøver du slet ikke have", "Den der findes der et billigere og ligeså godt alternativ til", "Det der kan du lave selv", "Det der er på tilbud dér og dér", og ja... Spareråd i alle afskygninger!

Jeg kan lige lægge ud med dem, som nogle af jer har været så søde at smide i min tråd + nogle jeg selv har tænkt på. :)

Ammebh'er:

Findes billige og helt ok i h&m til noget billigere penge end de dyre mærker (en sagde vist to for 159?). Findes både med og uden bøjler

Strækvikler:

Hvis du er ferm til at sy, kan du gå ind på stof2000s hjemmeside og finde "opskrifter"

Motion:

Jeg har skiftet mit fitnessmedlemsskab ud med et turkort til svømmehallen. Hvis jeg kommer afsted 2 gange om ugen koster det det samme, som fitness. Og jeg får ikke snøvlet mig afsted til fitness to gange om ugen :rolleyes Tilgengæld koster svømmeturene kun noget fra gang til gang. Så hvis jeg kommer til at dovne en uge, så er det ikke penge ud af vinduet ;) + Jeg behøver ikke købe ny træningsbh, træningsbukser, træningstrøje, osv. træningssko (Hvis man får hævede fødder), men højst en ny bikini/badedragt

Stofbleer:

Et billigere (og sundere) alternativ til engangsbleer. På www.koogko.dk kan man låne en prøvepakke gratis, hvis man vil prøve det af. :) Jeg har ladet mig fortælle at det er billigere at købe stofbleer på engelske hjemmesider. Jeg har lidt kig på siden http://cheeksandcherries.co.uk/

Brugt tøj:

Tjek evt. Bimbambaby.dk eller filabel.dk

Brugt-siderne:

Find ting på dba.dk, guloggratis.dk, qxl.dk, trendsales.dk osv.

Husk bilka, kvickly og føtex:

Bilka har i skrivende stund bodyer til en 10'er!

Del dette indlæg

Under søge sider er der også eBay :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Under søge sider er der også eBay :)

Du har ret! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det største spareråd er nok:

Lav en liste over ting du skal have INDEN du tager afsted; Der ryger nok ekstra i kurven, men man står pludselig ikke med 17 sutteflasker, 20 par babysokker, osv osv...

Dernæst: UNDERSØG hvad du har af forventninger(og behov) - Ellers risikere du fejlkøb. Især hvis du ikke havde det på din liste..

tror det bliver dyrt, så snart man "slipper shoppemonstret" løs; Det handler om vores baby, og de skal have det bedste i verden også tror jeg man er endnu lettere at på virker inde i babysam :whistling :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

De der bodyer fra Bilka, dem vil jeg altså ikke anbefale... Jeg faldt for fristelsen og købte en 5-7 stykker, og de blev kun brugt, hvis der overhovedet ikke var andet. De er billige, men ikke pengene værd, efter to vaske er de stive som jeg ved ikke hvad. H&M's bodyer er derimod rigtig gode! Og har dejlig store trykknapper, der er nemme at have med at gøre.

Derimod er Bilkas ammeBHer ret gode, den uden bøjler har jeg været ret glad for.

Del dette indlæg

Annonce ♥

mit bedste spareråd er at meddele til venner og familie, at i selvfølglige er interesseret i at arve og købe brugt ved dem. Hos os har det ført til, at vi ikke skal tænke på andet end undertøj til trolden fra nu og frem til, at det kun er helt nyt og mærketøj, som dur :)

Indhent tilbud i de forskellige forretninger, for at køre lidt på konkurrencen skader ikke. Jeg fortalte i babysam, at i en anden forretning kunne den og den vare, fåes billigere, og så lavede de et tilbud og afslag i prisen :)

Tjek brugtsiderne, og vær´ hurtig, for de eftertragtede ting ryger hurtigt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I gode! :lovebk Keep 'em coming! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige luret at man kan få gylpeklude billigt på ebay... men jeg kan ikke helt vurdere kvaliteten ud fra billedet, så det må nok blive noget med at satse... men 30 stk for under 20$ holder max :-)

Her

man kan altid søge på burp cloth; der er mange søde...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eller denne soegning paa den engelske ebay(.co.uk), hvor jeg har skrevet Muslin square :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke nikke genkendende til bodyerne fra Bilka og Tøj&Sko.. Jeg synes de er super gode og har vasket vores et utal af gange og tumblet dem også uden der er sket det mindste ved det.. De koster altid 15 kroner pr stk og somme tider kan man få dem til 10 kroner.

Der hvor jeg sparer og har sparet aller mest er at købe ind til januarudsalg og juniudsalget.. Jeg har virkelig sparet masser af penge på støvler, jakker, flyverdragter og tøj. Jeg har lige købt for 1000 kroner og hvis der ikke havde været udsalg, ville varerne have kostet 3000 kroner, så der er en rigtig god besparelse..

Jeg har også lige købt 6 stykker Katvigtøj til begge piger til 400 kroner :) Der er bluser, t-shirt, shorts, sommerdragte og en kjole..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke nikke genkendende til bodyerne fra Bilka og Tøj&Sko.. Jeg synes de er super gode og har vasket vores et utal af gange og tumblet dem også uden der er sket det mindste ved det.. De koster altid 15 kroner pr stk og somme tider kan man få dem til 10 kroner.

Der hvor jeg sparer og har sparet aller mest er at købe ind til januarudsalg og juniudsalget.. Jeg har virkelig sparet masser af penge på støvler, jakker, flyverdragter og tøj. Jeg har lige købt for 1000 kroner og hvis der ikke havde været udsalg, ville varerne have kostet 3000 kroner, så der er en rigtig god besparelse..

Jeg har også lige købt 6 stykker Katvigtøj til begge piger til 400 kroner :) Der er bluser, t-shirt, shorts, sommerdragte og en kjole..

Er der børneudsalg i juni??? Jeg synes da ellers at det plejer at være i august, der er udsalg? :) (Men ville elske, hvis det var i juni, for så kan vi købe de sidste ting dér inden min termin 8. juli :loveshower )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener bestemt jeg købte på udsalg i slutningen af juni sidste år :) Men ellers så hold øje med diverse hjemmesider. Jeg synes ofte de har store besparelser :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener bestemt jeg købte på udsalg i slutningen af juni sidste år :) Men ellers så hold øje med diverse hjemmesider. Jeg synes ofte de har store besparelser :glad

Jeg laver jo næsten ikke andet end at holde øje :blush Men jeg skal da holde ekstra øje i juni, tak for tippet! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt korrekt at der er sommer udsalg i juni/juli :)

mit bedste tip er nok at tjekke om man kan få tingene billigere på ebay.co.uk.

for der er virkelig tit mange penge at spare.

Udover det, så kan man tilmelde sig nyhedsbrevet hos www.troldehojen-shop.dk, som holder rigtig godt udsalg

for medlemmer. De starter med 40% - lidt senere kommer der yderligere 25% og til slut yderligere 30-40%.

Jeg f.eks. har selv købt molo til 70 og 80%.

Helt klart min favorit shop på nettet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER