Myliona

Hvor gammel var jeres babybox fra babysam?

8 indlæg i dette emne

Var der andre end mig, som troede de havde forvekslet blespanden, med en affaldsspand??

Der var nogle RIGTIG gode ting i - sut, skeer, bleer og spanden..

Men må indrømme, at blade, der er næsten et år gamle - endda et gratis blad fra deres butik - rabatkuponer der kun duede i 2011... Hold da op hvor er jeg skuffet. Hvorfor skal jeg smide deres forældet ting ud, de har da selv en skraldespand. :blabla

Fik I også alle de "gamle" ting???

Jeg har skrevet til dem, at jeg ikke synes det er okay - gratisbladet, kan man jo tage selv i butikken - det behøver de slet ikke smide i. Det andet blad - fair nok, men ærlig talt det er næsten et år gammelt :unsure

Rabatkuponer der ikke duer - det synes jeg bare er til grin.. Nåede endda og tænke "Ej, det skal vi da have... Årh.. Sidste år" :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det samme i vores boks fra babysam.

Ting der ikke kan bruges fordi det udløb i 2011. Men den var jo gratis.

Har tænkt at jeg med et smil på læben vil minde dem om at de nok lige skal tjekkes.

Det var jo kun et blad og et billed tilbud fra nettet. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme i vores boks fra babysam.

Ting der ikke kan bruges fordi det udløb i 2011. Men den var jo gratis.

Har tænkt at jeg med et smil på læben vil minde dem om at de nok lige skal tjekkes.

Det var jo kun et blad og et billed tilbud fra nettet. :-)

Joh, men fordi det er gratis, gør det jo ikke fair at de sender deres affald med folk hjem <_<

Jeg synes det er fantastisk reklame - bare ikke for de "gamle" ting.. Altså jeg mener; Bare fordi det er gratis, gør det, det da ikke okay at smide "gammelt lort" i.. Babysams eget blad, kunne de jo bare bede folk tage selv - hvorfor skal jeg have et gammelt blad med hjem...?

Og hvad kan jeg bruge det til, hvad moden var sidste forår - jeg vil da vide hvad det er dette forår?

Der er undersøgelser osv, top ti lister og alt muligt - som er et år gammelt.. De fleste tal er fra 2010 - jeg kan virkelig ikke bruge det til særlig meget <_<

Men jeg er nok også bare lidt strid :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok bare tage kuponerne med ned i butikken og spørge om de kan byttes til en 2012-model :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærlig det er gratis ting, og om et blad er et år gammelt der er jo ikke gået noget fra dig i at smide bladet ud.

Jeg tror at det er en fejl, butikken har haft en gammel sending de ikke ar fået foræret ud. Og det er vel en forglemmelse af butikken at de ikke lige havde tjekket kasserne i alt det viavare omkring julegaver, bytning og nu udsalg.

Men fint du har kontaktet dem, håber de svarer dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at alle mine ting var nye på det tidspunkt. Men du har måske fået samme spand som jeg fik ;)

Jeg hentede først min i Matas for et par uger siden (glemsomhed) og der var alle bladene også fra i sommer :rolleyes

Jeg ser nu ikke noget galt i at Babysam har lagt deres eget blad i. Det er jo trods alt en pakke, der skal gøre reklame og ikke velgørenhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener ikke mit var gammelt - tror der passede meget godt med den måned jeg hentede den :)

Der var både blespand (som der stadig bliver brugt herhjemme), sut, bleer og noget flydende vaskepulver og en masse blade og reklamer og nogle andre ting i os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Jeg har lige tjekket bladene fra min babybox og det ene er gud-døde-mig fra 2010 :P

Det rører mig egentlig ikke. Jeg ville nok alligevel gå på nettet eller spørge jordemoderen, hvis de drejede sig om noget vigtigt, som jeg ville høre nyeste undersøgelser omkring og jeg er ikke mere modeinteresseret, end at jeg godt kunne blive inspireret af sidste års sidste-års mode :P

Men jeg synes da det er helt fint at gå ind og høre dem, om du ikke kan få det byttet, også de der rabatkuponner. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER