Besvaret October 23, 2013 Læser godnathistorie med sin far :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Laver fjol med sin far. Vi prøver at trække puttetiden til 19:20 i dag, så vi er nærmere samme rytme ved skift til vintertid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Leger sammen med sin far på værelset. De leger med flexi tracks Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Er i bad sammen med hans far, og der bliver fjollet helt vild :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Skal til og i bad og ellers venter han på hans far kommer hjem.. har været væk siden søndag aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Krammer og kysser illebor (lillebror) :wub Hun kysser og krammer min mave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Spiller pc med far :D Hun smuttede selv ind til ham :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Johan kører rundt på sin motorcykel i stuen og venter på, at far putter ham :loveshower Bella Gry bliver ammet og halv sover hos mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2013 Spiller pc med far :D Hun smuttede selv ind til ham :P Hehe hvor sødt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Holder fridag med mormor. De er på vej i Frederiksberg Have med madpakke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Sover i barnevognen på altanen. Er hjemme på 3. dag m feber! Det er anden omfang feber siden jeg gik på barsel i slut september.... Ferdinand er ellers aldrig syg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Har det hårdt! Så nu er hun nede og hente nussetiger med far i kælderen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Sover lige nu, men jeg tror det er lige ved at være vågnetid. Så tror jeg vi skal høre Kaj og Andrea musik og fjolle, hvis han altså gider. Han er tit en rigtig træt ugidelighedsfis her efter eftermiddagsluren - så måske vi skal blæse sæbebobler og høre baba-afslapningsmusik i stedet, det plejer han at elske. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Løber rundt og griner og vil ikke sove :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2013 Og nu græder han :( Brian forsøger med putning igen, for han ER træt. Det synes han bare ikke selv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Sidder på gulvet og leger..., i bare tæer, skøre unge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Putter sig. Han har ikke sagt noget i 10 minutter, så jeg tror måske at han sover - men jeg vil altså ikke tjekke endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2013 Sidder og rykker skuffer ud af kommoden.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 Tøffer rundt i gummistøvler. Jeg ved ikke lige hvorfor det var enormt vigtigt at få dem på, men det skader da ikke :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 Ligger i sin seng, men for en time siden lå hun på mit skød: Del dette indlæg Link to post Share on other sites