Besvaret October 15, 2013 Morer sig gevaldigt over at han har bygget tårn af en bogkasse med en vandkande ovenpå :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Spiser æblechips og ser CSI :p http://imgur.com/LqfUtMN Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 tuller rundt efter at være kommet hjem fra dagpleje :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2013 Forsøger at få min opmærksomhed ved at kaste sokker efter mig :-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Ligger på sofabordet (jeg sidder ved ham) og snakker (pludrer), imens hans far hviler sig. Jeg havde overvejet en tidlig svømmehalstur, men jeg kunne godt se på min morgenskeløjede mand, at det nok ikke kom til at ske..;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Er på vej i dp sammen med hans far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Sover stadig :blink Men han sov heller ikke til middag i går, så der var noget, der skulle indhentes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Er i aRos med dagplejen :) Glæder mig så meget til at høre om dagen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Sover! Hun stod monster tidligt op, så hun faldt i søvn på gåturen... Ikke særlig smart! Men så må jeg bare håbe på at hun sover lidt længere end hun plejer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Sover - håber hun tager en god lang lur. Siden feberen i mandags sover hun dårligt og vil ikke spise og drikke ret meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Ligger ved siden af mig. Ham spiser en bolle mens han ser Disney junior. Priviligeret er man vel lidt når,an er syg (eller var i hvert fald i morges). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Gumler på er flute. Det ligner, at det er rart for tanden på vej :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Ligger i sin fars arme og får nat flaske!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2013 Han sover hos sin fætter på Sjælland... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Ligger på gulvet fuldt optaget af "Pyrus". Når man står op klokken lidt over 5 kan man altså ikke forvente meget underholdning fra mor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Snakker som en vandfald sammen med sin far ude i køkkenet mens han får havregryn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Han sidder i hans højstol og har travlt med at lege med hans legetøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Hun er i VS med et enkelt barn fra egen stue og TO pædagoger :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2013 Hun sover middagslur, efter en hyggelig formiddag med besøg af min veninde og hendes datter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Ser Dr. McStuffins og er total opslugt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Hun er med sin far hjemme og besøge farmor og farfar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Bygger et toiletpapirstårn op, for at sætte rullerne på plads og bagefter bygge det op igen :P Oh the joys by having a toddler.. andre der ikke har toiletfred? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2013 Bygger et toiletpapirstårn op, for at sætte rullerne på plads og bagefter bygge det op igen :P Oh the joys by having a toddler.. andre der ikke har toiletfred? Jeps, Mie tømmer som regel skabet for undertøj og strømper :p noget putter hun i vasketøjskurven :rolleyes men altså hellere rent tøj i vasketøjskurven end beskidt i skabet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2013 Sidder på sofaen m dyne, sut og pude - lidt febervarm og ser Disney Junior! Del dette indlæg Link to post Share on other sites