Besvaret June 11, 2012 Åh :( Jeg håber lille Theo faldt til ro :kram2 Tak :) Han var vågen 3 gange, hvor han skreg i en halv time. Det gør han aldrig. Så jeg tror måske at han er syg for første gang. Han faldt i søvn igen her til morgen efter kun at have været vågen 1 time. Han ville heller ikke spise sin morgenmad :( Må tage hans temperatur når han vågner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Sover :7himmel Håber han får en rolig nat :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Ligger og møffer i sin seng, selvom hun burde sove <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Nu sover hun endelig, endte med at amme hende i søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Sover :7himmel Håber han får en rolig nat :unsure Og det gjorde han :yay Vi var slet ikke derinde efter vi selv var gået i seng. Så jeg vågnede kl. 6 ved at han stod og snakkede :) Nu er han gået i gang med at ruske alt det legetøj han ikke fik rusket i går. Så er han vist frisk igen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Han sover efter at have været henne og svømme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Hun sidder ved siden af mig og spiller på Eepad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Leger i sofaen med sin bold, kanin og far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 vokser sig stor og stærk, så h*n kan komme til verden indenfor de næste par måneder... Jep jeg tror stadig på at vi får BIF næste år ved denne tid, og så kræver det, at vores trold bliver født i september/oktober/november Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Er ved at blive lagt til sin første lur <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Leger med sin far :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2012 Sover og har gjort det siden kl 9.30-9.45 :o hun faldt så også først i søvn kl 23.15 i går så hun har noget at indhente <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2012 Emilia sover stadigvæk. Og Gry er lige blevet puttet til den første lur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2012 Leger med babyalarmen jeg lige havde sat til opladning og så sk*der hun vist lige samtidig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2012 Emilia ligger inde i soveværelset og ser ice age 2 og er ind i mellem ved at brække sig af grin. Ihh hvor sådan en latter dog smitter. Gry er lige vågnet fra sin 1. lur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2012 Emilia ligger inde i soveværelset og ser ice age 2 og er ind i mellem ved at brække sig af grin. Ihh hvor sådan en latter dog smitter. Gry er lige vågnet fra sin 1. lur Og nu er hun så igang med at æde sine overalls Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2012 kraber rundt på gulvet efter kattene :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2012 Han er på vej hjem fra farmor og farfar :) Glæder mig til at se ham :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2012 Sidder og tryller med Mormor Del dette indlæg Link to post Share on other sites