Besvaret March 13, 2012 Han sover - men vågner nok snart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Bliver badet af farmanden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Leger i den anden ende af stuen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Gry sover og Emilia, er ved at blive gjort sengeklar og puttet af sin far. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Hoster og hoster og hoster inde i sin seng...... Lille stakkel, håber snart det får ende med den forkølelse :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Ligger(står?) og snakker inde i sin seng og venter på at blive taget op. Men både mandens og min dyne er vist deeeeejlig varme... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Ligger og leger i vores seng...hun vågnede for 20 min siden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Sidder på sin numse efter lige at have stået op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Ballade som i at hælde bojscher ud af bøttet og hive vådservietter op af pakken <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Sover og har gjort det i oget tid. Det er så også den første lur i dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Ballade som i at hælde bojscher ud af bøttet og hive vådservietter op af pakken <_< Det er da så dejligt med hvad de kan finde på at lave af ballade :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Kravler rundt på gulvet med sin larve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Det er da så dejligt med hvad de kan finde på at lave af ballade :D Vidunderligt :D og de er godt nok hurtige :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Er lige blevet puttet i seng og sover sødt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 hun ligger på gulvet og leger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2012 Hun sover forhåbenlig snart :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Gnider allerede øjne. Det gjorde Ronja også på det tidspunkt ;) Men jeg trak den lige lidt så hun blev lagt for 5 min. siden . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Det gjorde Ronja også på det tidspunkt ;) Men jeg trak den lige lidt så hun blev lagt for 5 min. siden . Ha ha :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites