Besvaret February 27, 2012 Kan hun komme fremad?! Jamen altså, store pige :loveshower Ja hun møffer eller hiver sig frem ad hvis hun får fat i noget :) det ser så sødt ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Lærke ser Rasmus Klump på IPad'en Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Hun danser i sengen. Har lidt svært ved at se at hun er syg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Ja hun møffer eller hiver sig frem ad hvis hun får fat i noget :) det ser så sødt ud :loveshower Ih, hvor er hun dygtig :yay Tror der går noget endnu før Theo kan komme fremad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Ih, hvor er hun dygtig :yay Tror der går noget endnu før Theo kan komme fremad :rolleyes ja det er hun, tak :kram2 Det er inden for den sidste uge hun er begyndt på det lige pludselig. I onsdags møffede hun kun bagud. Det kan være theo også lige pludselig begynder på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Lægger og plydrer i sin seng selvom hun burde sove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Han er lige blevet puttet af farmand ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 ja det er hun, tak :kram2 Det er inden for den sidste uge hun er begyndt på det lige pludselig. I onsdags møffede hun kun bagud. Det kan være theo også lige pludselig begynder på det :) Ja, det gør han jo nok :) Men synes bare at han virker noget tung i det :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Theo har sovet i 3 timer :blink Er han mon gået i seng for natten uden aftensmad? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Ja, det gør han jo nok :) Men synes bare at han virker noget tung i det :rolleyes Hehe ja det gør de nogen gange :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Hun er vågen og overtræt <_< nogle der vil bytte baby i bare fem min.? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Hun er vågen og overtræt <_< nogle der vil bytte baby i bare fem min.? Kan du sende hende med Post Danmark? :P Ej, undskyld. Håber snart hun er ovre sin dumme periode :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Kan du sende hende med Post Danmark? :P Ej, undskyld. Håber snart hun er ovre sin dumme periode :kram2 Åh ikke undskylde. Du gav mig et smil på læben! :: Det håber jeg også. Det kunne være jeg skulle gå tidligt til køjs sammen med hende og så vække hende rigtig tidligt? Hmmm.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Åh ikke undskylde. Du gav mig et smil på læben! :: Det håber jeg også. Det kunne være jeg skulle gå tidligt til køjs sammen med hende og så vække hende rigtig tidligt? Hmmm.... Nå, det var godt ;) Hvorfor vil du vække hende? Var der forresten ikke engang, hvor I fik hende til at falde til ro med kamillete? Virker det ikke mere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Åh ikke undskylde. Du gav mig et smil på læben! :: Det håber jeg også. Det kunne være jeg skulle gå tidligt til køjs sammen med hende og så vække hende rigtig tidligt? Hmmm.... Jeg tar hende nogle dage her er jeg hjemme så bare send hende med Express :-)))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Theo har sovet i 3 timer :blink Er han mon gået i seng for natten uden aftensmad? :unsure Han sov 5 timer :blink Og er nu vågen og har lige spist en stor portion gulerodsmos m. kylling OG frugtmos til dessert. Tror vi skal være længe oppe i dag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 prøver at trykke på alle knapperne på bærbaren <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Han har lige fået morgenmad og ser nu tegnefilm - vi har hjemmedag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Sidder i sofaen og leger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Ser tegnefilm. Hun er lidt sløj idag så vi tager en dag på madrassen i stuen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Er lige kommet op igen efter han ikke vil sove, selvom han er død træt - men så kan han lige lege lidt mere og så komme i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites