Besvaret February 25, 2012 Sover ude i barnevognen efter vores lille gå tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Hun er lige vågnet fra en lur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Har et mindre hysanfald fordi hun ikke må få en kniv :blink Ved ikke lige hvor den ide kom fra :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Han er på trykkeriet :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Ligger i min favn og sover :blink (:yay og milliard x antijinx) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Den lille sover og den store ser fjernsyn, og skal snart i bad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Annika tegner og Tobias er billig til salg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Sover i autostolen på vej til kusinens fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 De ser Styrmand Karlsen sammen med mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Hun har lige taget den første (:blink) lur i dag og nu spiser hun i søvne - så jeg HÅBER at hun er nem i aften og sover igennem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Ligger og møffer rundt på legetæppet :) Hun er godt nok blevet god til at komme fremad og rundt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Er hjemme fra DP :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Er hjemme fra DP :loveshower Hvordan gik det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Laver noget han ikke må ! - hvorfor har jeg fået sådan en ballademager :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Ligger og putter på madrassen ved siden af mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Har lige prøvet at putte ham igen og tør ikke og kigge til ham hvis han nu skulle ligge vågen :) - men han siger ikke noget lige pt, så måske det er et god tegn på han sover eller er ved det :whistling Prøver at kigge ind om 5-10 min hvis han stadig ikke siger noget til den tid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Hun ligger og spiser mit bukseben som hun selv kom over til ved at møffe sig frem så hun så helt stolt ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Så er han lige kommer op fra sin lille lur på 40 min IGEN <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Han er i børnehave, lidt endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Han sover igen igen IGEN :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Er lige vågnet efter en (for kort!) lur på 40 min, så hun er lidt pyller <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Hun ligger og spiser mit bukseben som hun selv kom over til ved at møffe sig frem så hun så helt stolt ud :D Kan hun komme fremad?! Jamen altså, store pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Er lige vågnet efter en (for kort!) lur på 40 min, så hun er lidt pyller <_< Kender det alt for godt i dag , David har sovet 2 lure i dag på 40min HVER <_< Nu sover han så igen, så må vi se hvor lang tid det så vare :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites