Solvej99

Hvad laver jeres barn lige nu?

1,983 indlæg i dette emne

Jep. Den har været punkteret ca 8 gange her på det sidste <_< jeg har i dag bestilt nye kevlerdæk og slanger så jeg burde undgå det.

Ej, hvor er det dog for dårligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder ved sin far <_<

Jeg mister snart modet...

:kram

Fik du skrevet til SP?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han ligger i sin seng. Tror måske han er faldet i søvn. Der er i hvert fald stille :7himmel

Og så krydser jeg lige fingre for at natten bliver bedre end i nat, hvor vi havde den værste nat nogensinde :( Puha, det var hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Fik du skrevet til SP?

Ja, men intet svar endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men intet svar endnu.

Øv bøv... Ville hun heller ikke spise i dag? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han ligger i sin seng. Tror måske han er faldet i søvn. Der er i hvert fald stille :7himmel

Og så krydser jeg lige fingre for at natten bliver bedre end i nat, hvor vi havde den værste nat nogensinde :( Puha, det var hårdt!

:ditto - til den sidste del..... :(

Og jeg håber det går bedre hos jer i nat :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv... Ville hun heller ikke spise i dag? :(

Nix... Hun klappede i som en østers og spændte ud som en flitsbue :(

Og det var endda frugtmos!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke sover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto - til den sidste del..... :(

Og jeg håber det går bedre hos jer i nat :kram2

Ja, jeg læste lige i din tråd :(

Rigtig god bedring med ham. Når sygdommen er væk, så skal han nok blive dygtig til at falde i søvn selv igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix... Hun klappede i som en østers og spændte ud som en flitsbue :(

Og det var endda frugtmos!

Slemme pige altså <_<

Håber at SP har nogle gode råd til jer. Hun bliver jo snart 1/2 år og så skal hun altså til at i gang den lille pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slemme pige altså <_<

Håber at SP har nogle gode råd til jer. Hun bliver jo snart 1/2 år og så skal hun altså til at i gang den lille pige :)

jaeh... Hun var også så dygtig både med søvn og mad før de dumme tænder dukkede op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaeh... Hun var også så dygtig både med søvn og mad før de dumme tænder dukkede op :(

Hvor er det også synd, at hun skal være så plaget af dem :prik

Men kan da fortælle at min mor også havde svært ved at få grød i både min bror og jeg. Så hun ammede også det meste af tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover i altan-barnevognen efter sin første tur i zoo - sååå hyggeligt :loveshower (selv om hun var ligeglad :rolleyes)

Iiiih, hvor hyggeligt :loveshower Vejret var også helt perfekt til det i dag. Vi overvejede faktisk også at gå derhen (vi har fået årskort ;)).

Så kunne det være vi var løbet ind i hinanden ;) Men det ville nu være imponerende, hvis jeg kunne genkende Filippa :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på legetæppet og hygger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder også hyggeligt! Og det har jo været skønt vejr i dag! (og jeg har ikke været uden for en dør - og for at putte Erica i udestuen, men det er også det... :whistling )

Det var også hyggeligt!

Altså, du burde da benytte dig af muligheden - lige om snart er vi jo fanget på jobbet hele dagen :) Men jeg kender det godt lidt. Efter vi har fået altan-barnevognen og Filippa sover så godt i den (antijinx!!), kommer vi heller ikke ud på traveturen/formiddagsluren, så der er også dage, hvor jeg ikke kommer ud - noget jeg ellers har prioriteret højt for ikke at blive kulleret. Nu prioriteres et sovende barn så højere ;)

Iiiih, hvor hyggeligt :loveshower Vejret var også helt perfekt til det i dag. Vi overvejede faktisk også at gå derhen (vi har fået årskort ;)).

Så kunne det være vi var løbet ind i hinanden ;) Men det ville nu være imponerende, hvis jeg kunne genkende Filippa :D

Det var rigtig hyggeligt, selv om Filippa jo ikke var specielt interesseret i dyrene. Det var skønt at se hende den 3-årige - så glæder jeg mig helt til bare om 1 års tid, hvor Filippa vil forstå det mere :)

Det kunne være hyggeligt at være løbet ind i hinanden :) Men ja, det havde nok været meget tilfældigt, hvis vi havde spottet hinanden og været så sikre, at man turde sige noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover formiddagslur i altan-barnevognen efter kun 2 vågne timer :unsure Men hun gabte og gabte, så måtte hun jo ud at sove :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møver rundt på gulvet og har lige slået en kæmpe prut :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var rigtig hyggeligt, selv om Filippa jo ikke var specielt interesseret i dyrene. Det var skønt at se hende den 3-årige - så glæder jeg mig helt til bare om 1 års tid, hvor Filippa vil forstå det mere :)

Det kunne være hyggeligt at være løbet ind i hinanden :) Men ja, det havde nok været meget tilfældigt, hvis vi havde spottet hinanden og været så sikre, at man turde sige noget ;)

Det jo det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover for 2. gang siden vi stod op kl 7 :o hun har så også været syg i nat så hun er vist ikke helt på toppen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover for 2. gang siden vi stod op kl 7 :o hun har så også været syg i nat så hun er vist ikke helt på toppen :(

Stakkels pus - hvad fejler hun?

Håber hun kan sove det væk i løbet af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels pus - hvad fejler hun?

Håber hun kan sove det væk i løbet af dagen.

Hun startede med at kaste op i sin egen seng i går aftens. I nat kastede hun op i min seng efter jeg havde giver hende mad. Udover både hende, seng og mig så jonas har sovet på sofaen <_< og i morges havde hun dårlig mave :( det lader til hun har det lidt bedre men hun er ikke så aktiv som hun plejer, så jeg håber også søvn hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige spist sin mad helt selv - ved at tage fat i maden og putte det i munden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun startede med at kaste op i sin egen seng i går aftens. I nat kastede hun op i min seng efter jeg havde giver hende mad. Udover både hende, seng og mig så jonas har sovet på sofaen <_< og i morges havde hun dårlig mave :( det lader til hun har det lidt bedre men hun er ikke så aktiv som hun plejer, så jeg håber også søvn hjælper.

Åh dog, det lyder ikke rart! :( Håber det går bedre.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige spist sin mad helt selv - ved at tage fat i maden og putte det i munden :loveshower

Dygtige dreng :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER