Besvaret February 23, 2012 Hun sover oppe i vores seng. Det var nok den korteste lur til dato <_< Lige nu leger hun med et spejl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 får sin formiddagslur i barnevognen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Hun laver den en ret mad efter den anden, som vi skal smage :lol Og først når vi har spist siger "nej nej varm pust" og skriger af grin :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Ligger og leger på sit tæppe :) (mens jeg lapper dæk igen igen igen igen igen igen igen igen igen <_<) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Han sover i barnevognen, og jeg burde også sove. Han har stadig feber, og sov i intervallerne 20.30-22.00 , 01.30-3.30 og 5.00-7.00...... Stakkels mus..... (og lidt stakkels mor) :( God bedring! Håber I begge har fået sovet :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Hun sover i altan-barnevognen efter sin første tur i zoo - sååå hyggeligt :loveshower (selv om hun var ligeglad :rolleyes) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Hun sover i altan-barnevognen efter sin første tur i zoo - sååå hyggeligt :loveshower (selv om hun var ligeglad :rolleyes) Lyder også hyggeligt! Og det har jo været skønt vejr i dag! (og jeg har ikke været uden for en dør - og for at putte Erica i udestuen, men det er også det... :whistling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Hun står op ved sofaen og bevæger sig støt men roligt hen mod min computer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Sover i barnevognen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Sover i barnevognen :loveshower Det gør Erica også! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Min 7 årige synger med på børnesange i tv af fuld skrål, hvor er hun sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Leger med sin helt egen fjernbetjening - så tager han ikke vores mere :loveshower Vi har også givet Theo en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Ligger og leger på sit tæppe :) (mens jeg lapper dæk igen igen igen igen igen igen igen igen igen <_<) På barnevognen? :unsure Så er jeg da glad for vi valgte punkterfrie dæk :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Vi har også givet Theo en :) Ja det er helt klart en god invistering :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Nu er han endelig gået hen og lege med sit legetøj istedet for at stå og irriterer mit ben ved at shake numse op af det :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 God bedring! Håber I begge har fået sovet :kram2 Tak :kiss Marlon har sovet 2x2 timer i løbet af dagen, så det er ok, og han er også ok glad og frisk :) Men han har desværre stadig feber..... Og vi skulle ellers have været ud og spise og i biografen i morgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Bliver badet af farmand :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Mindste barnet tegner og ældste barnet er ved at sætte hår på mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Snorker højlydt. Ej men hvordan kan en knap 4 årig snorke ligeså højt som en velvoksen mand?!? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Er ved at falde i søvn ved mit bryst. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 På barnevognen? :unsure Så er jeg da glad for vi valgte punkterfrie dæk :wacko Jep. Den har været punkteret ca 8 gange her på det sidste <_< jeg har i dag bestilt nye kevlerdæk og slanger så jeg burde undgå det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Er lige blevet puttet :) Hun lå og pludrede i sengen så vi kunne høre det i babyalarmen i næsten 10 min....det lyder så sødt og hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Sidder ved sin far <_< Jeg mister snart modet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites