Besvaret February 15, 2012 Leger med den pakke hun fik af postbuddet i dag. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 Leger med den pakke hun fik af postbuddet i dag. :) Er hun ikke nysgerrig efter, hvad der er inde i pakken? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 Er hun ikke nysgerrig efter, hvad der er inde i pakken? ;) Jooo :P Hun har også set det og hun er ellevild med det :) Der var 3 navnesutter, 2 sutter med silikone-bidekant, en suttekæde med navn og en bidering (alt fra MAM) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 Dygtige Theo!!!! :loveshower Filippa sov til kl. 17, så vækkede far hende, og hun lagde sig også til at sove som hun plejer kl. 19.30! :) Elsker babyer, der er dygtige til at sove :biglove Ja især hvis det er ens egen baby ;) Selvom Theo nu kun vågner 2 gange hver nat, så er han desværre vågen ca. 1 time hver gang. Men satser på at det snart bliver bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 Theo er ved at blive puttet af far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 Bliver puttet af sin far og det går faktisk rigtig godt! :yay (ingen gråd og han har kun været i gang i 10 min og hun småsover allerede!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 Bliver puttet af sin far og det går faktisk rigtig godt! :yay (ingen gråd og han har kun været i gang i 10 min og hun småsover allerede!) :yay Dygtig far (og pige ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 :yay Dygtig far (og pige ;)) I just jinxed it... <_< sekundet han gik ud af rummet vågnede hun og nu ligger hun og brokker sig.. heldigvis lyder det til at Jesper er ved godt mod i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2012 Sover :loveshower og har gjort det de sidste 2 timer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Er i gang med at klæde om efter babysvøm sammen med far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Går ud fra han leger.. Han er i børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Ligger og brøler af sin far.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Ja især hvis det er ens egen baby ;) Selvom Theo nu kun vågner 2 gange hver nat, så er han desværre vågen ca. 1 time hver gang. Men satser på at det snart bliver bedre :) :( vågen 2 x 1 time? Hvad gør du så? Aktiverer ham, eller prøver at få ham til at sove? Nuj, jeg føler mig meget, meget heldig med min tøs! Hader at være vågen om natten <_< God nattesøvns-karma din vej!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Han brokker sig over at han er træt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 Sover... Hun har kun været vågen i 3 timer siden kl. 8 i morges?! :o (men har været vågen i mange søvnfase-overgange både i formiddags og de to timer i barnevognen lige over middag...) Men stadig :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 går med sin gåvogn udover dørtrinet ud til gangen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2012 :( vågen 2 x 1 time? Hvad gør du så? Aktiverer ham, eller prøver at få ham til at sove? Nuj, jeg føler mig meget, meget heldig med min tøs! Hader at være vågen om natten <_< God nattesøvns-karma din vej!!!! Nej jeg aktiverer ham absolut ikke og lyset forbliver slukket. Han er altså nødt til at komme af med den dårlige vane :rolleyes Jamen han bliver ammet én gang på hvert bryst, mens vi ligger i sengen. Derefter bliver han lagt i sengen, hvor han så brokker sig lidt, vender sig fra side til side, ligger og siger lyde osv. inden han endelig falder i søvn. Du er MEGET MEGET heldig! Men lige nu er jeg bare glad for at vi trods alt er gået væk fra han vågner 5 gange hver nat. Så er jeg meget tilfreds med 1-2 gange :) Jeg føler at det bliver bedre og bedre, så vi arbejder videre som hidtil. Planen er at han skal vænnes fra natamingen når han er omkring de 7 måneder :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Går sig en tur rundt om sofabordet :) og så skal han til snart og have sin morgenmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Nej jeg aktiverer ham absolut ikke og lyset forbliver slukket. Han er altså nødt til at komme af med den dårlige vane :rolleyes Jamen han bliver ammet én gang på hvert bryst, mens vi ligger i sengen. Derefter bliver han lagt i sengen, hvor han så brokker sig lidt, vender sig fra side til side, ligger og siger lyde osv. inden han endelig falder i søvn. Du er MEGET MEGET heldig! Men lige nu er jeg bare glad for at vi trods alt er gået væk fra han vågner 5 gange hver nat. Så er jeg meget tilfreds med 1-2 gange :) Jeg føler at det bliver bedre og bedre, så vi arbejder videre som hidtil. Planen er at han skal vænnes fra natamingen når han er omkring de 7 måneder :goodluck Jeg værdsætter det også i høj grad!!! Ja, han må bestemt aflære den vane. Jeg kender godt det med, at man - i en periode - er tilfreds med en forbedring, men lige pludselig vil man have mere, ikke ;) Men man må jo huske på fremskridtene :) Jeg håber, at det snart går endnu mere i den rigtige retning :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Ligger og venter på at hun skal i bad :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Sover og har gjort det lidt over en time nu, så tror snart han vågner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Jeg værdsætter det også i høj grad!!! Ja, han må bestemt aflære den vane. Jeg kender godt det med, at man - i en periode - er tilfreds med en forbedring, men lige pludselig vil man have mere, ikke ;) Men man må jo huske på fremskridtene :) Jeg håber, at det snart går endnu mere i den rigtige retning :goodluck Der var allerede lidt fremskridt i nat. Første gang han vågnede fik han bryst og sov med det samme igen, så der var vi kun vågne 15 min. :yay Tilgengæld var jeg nødt til at stå op med ham kl. 6 og give ham grød fordi han var sulten og jeg ikke havde mere mælk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites