Besvaret February 10, 2012 Leger på sofaen ved siden af mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Ser fantasiens flyttemænd og spiser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Ligger og fjoller med sin far :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Kører rundt på sin lille dantoy motorcykel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Kører rundt på sin lille dantoy motorcykel :) med vogn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Er vågen på femte time <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Er vågen på femte time <_< Og overtræt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Sover sin formiddagslur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Max leger med LEGO og Theo leger med paden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Står og er ynkelig pga. sin forkølelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Leger med sin sut på sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Ligger og drikker kamillete i bven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Leger frisør med mig som kunde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Står op af mit ben og leger lykkelig med sin fars tommestok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Sidder og hygger lidt hos mig inden hun skal ud og sove formiddagslur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Kravler rundt på stuegulvet efter katten, der nu har gemt sig inde under en skammel :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Kravler rundt på stuegulvet efter katten, der nu har gemt sig inde under en skammel :D Hehe jeg kan lige se det for mig :D kattene gemmer sig også herhjemme engang imellem så jeg er spændt på hvordan det bliveg når hun begynder at kravle :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Han er i bad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Hehe jeg kan lige se det for mig :D kattene gemmer sig også herhjemme engang imellem så jeg er spændt på hvordan det bliveg når hun begynder at kravle :D Han kan ikke rigtig forstå den kat ikke vil snakke med ham.... Vi har en hund som hellere end gerne vil, og en anden kat som er r*v-ligeglad.... Han kan bare få lov at sidde og pille ved ørerne, og somme tider lægger han hovedet ned på den fordi den er dejlig blød (en dag satte han sig faktisk på hovedet af den - altså ikke bevidst - og den møvede sig bare ud under ham, og smed sig lige ved siden af :D Men den her kat gider ham simpelthen ikke, og går i en STOR bue udenom.... Det forstår han slet ikke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Han kan ikke rigtig forstå den kat ikke vil snakke med ham.... Vi har en hund som hellere end gerne vil, og en anden kat som er r*v-ligeglad.... Han kan bare få lov at sidde og pille ved ørerne, og somme tider lægger han hovedet ned på den fordi den er dejlig blød (en dag satte han sig faktisk på hovedet af den - altså ikke bevidst - og den møvede sig bare ud under ham, og smed sig lige ved siden af :D Men den her kat gider ham simpelthen ikke, og går i en STOR bue udenom.... Det forstår han slet ikke :D De er altså skægge de dyr :D vores katte reagerer også forskelligt men de er begge lidt nysgerrige. Det er heldigt at dyr også kan kende forskel på børn og voksne for hvis en voksen havde sat sig på et hoved var det nok blevet reageret anderledes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Står og laver bommelom ved sofabordet, her dufter ihvertfald ikke af blomster ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 De er på vinterferie hos farmor og farfar de næste par dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 De ser MGP 2012 som vi har optaget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites