Besvaret February 7, 2012 Sover, og har gjort det siden 9.30 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Sover, og har gjort det siden 9.30 :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Leger med sin far :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Ligger og sover ved mit bryst - ligger hende snart over i tremmesengen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Spiser.. :) håber at hun falder i søvn, så hun kan blive puttet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Hun er lige vågnet <_< SUK! Hun har kun sovet 1 time og 5 min siden kl. 7 i morges.... der er godt nok lang tid til kl 19.30... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Theo spiller PSP og Max leger med LEGO :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 leger med sin mormor og kusine... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Ligger på gulvet og leger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Står oppe i sin motorikgynge, og ser Mickeys klubhus.... Totalt yndlings baby-tegnefilm :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Ronja sidder og leger med sin flodhest hos mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Står oppe i sin motorikgynge, og ser Mickeys klubhus.... Totalt yndlings baby-tegnefilm :rolleyes Motorikgynge... Hvordan ser sådan én ud? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Hun sover formiddagslur :loveshower Hun var så dygtig at falde i søvn efter kun 2 timer vågen! Så nu er hun frisk til undervandsfotografering til babysvømning i dag - dygtige pige :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Motorikgynge... Hvordan ser sådan én ud? :) Den ser således ud Og Marlon elsker den :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Den ser således ud Og Marlon elsker den :7himmel Den ser fed ud :) Tror jeg lige jeg skal kigge lidt nærmere på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Ronja ligger på gulvet og prøver at få sine fødder i munden mens hun snakker meget højlydt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Smuksakken ser tegnefilm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Sover for første gang i dag.. dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Er i gang med at få nattøj på af far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Den ser således ud Og Marlon elsker den :7himmel Ej, hvor sjovt. Har netop været hjemme hos en mor i dag, der havde sådan en ^_^ Theo fik lov til at prøve den og den kunne han godt lide :) Det ser viiiiiildt ud det sidste billede :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Theo sov allerede kl. 18.30. Han var vildt træt efter jeg var nødt til at afbryde hans lur, fordi vi skulle mødes med mødregruppen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Isaac er mere eller mindre lige blevet puttet og jeg har besluttet at når han sover, så vil jeg i bad og så tidligt i seng, da jeg skal møde tidligt i skole og inden da have pakket til Isaac skal på weekend ved sin far Del dette indlæg Link to post Share on other sites