Besvaret February 6, 2012 Han irriterer sin mor lidt, med at prøve på at tage musen hele tiden til bærbaren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Lige vågnet og blev enig med sig selv om at, ville sove i mine arme i stedet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Spiser min telefon mens hun sidder hos mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Er ude og trille med sin far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Sidder på min mave og ser tv men om lidt kommer far og så skal de lege :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Ligger og leger på gulvet inden vi skal i bad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Ronja var blevet puttet for 40 min. siden men vågnede lige og var ked så nu sidder hun på fars mave nede i stuen :prik <_< :klap til far! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Plasker i badet. Vil prøve at putte omkring kl. 20.00 i dag (hvis hun er træt der). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Står op i hendes ny tremmeseng og nægter at sove :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Står op i hendes ny tremmeseng og nægter at sove :/ Øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Øv :( Ja! Gav op og nu leger hun med sin far i stuen. Tror jeg fik forsøgt for tidligt :( synes bare ikke hun skal i seng kl 21 igen i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Putter ved mig på sofawn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Ja! Gav op og nu leger hun med sin far i stuen. Tror jeg fik forsøgt for tidligt :( synes bare ikke hun skal i seng kl 21 igen i dag. Det lyder godt nok hårdt for jer begge :( Ja det handler meget om at ramme det rigtige tidspunkt og det kan bare være svært at finde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 brokker sig lidt over at han ikke må lege med musen til bærbaren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Gylper ud over sin mor <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Kravler rundt ude i køkkenet og hygger mens jeg sidder i stuen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Er lige vågnet efter den sædvanlige ½ times formiddagslur... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Har lige gået en tur rundt om sofabordet - synes det gik rimelig hurtigt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Ligger på sofaen og ser Biler 2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites