Besvaret February 4, 2012 De spiller matador efter egne regler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Lige vågnet efter en lur på 2,5 timer :yay og ligger nu og spiser halvsovende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Ligger og spytter og sprutter ud i luften :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Ser DUM og bliver hys hvis jeg skifter kanal :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Sidder og hygger hos mig. Hendes rytme i dag er væk fordi hun igen i dag ikke rigtig har sovet så hun tog lige en lur kl. 18 og er rimelig frisk nu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Sidder og hygger hos mig. Hendes rytme i dag er væk fordi hun igen i dag ikke rigtig har sovet så hun tog lige en lur kl. 18 og er rimelig frisk nu <_< Hvor irriterende <_< Theo faldt også i søvn kl. 18 og sover stadig. Så jeg tror vist desværre at han er gået i seng for natten og endda uden aftenbryst. Det er altså lidt tidligt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Hun sover.. hun gad ikke sove meget middagslur så hun var noget træt, så blev puttet kl. 19 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Hun sover - har kun sovet 2 x 30 min siden kl 7.30, så hun faldt i søvn, mens far gav hende godnat-flasken, og vågnede ikke en gang, da der blev tjekket ble :wub min lille trætte skat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Hun er i gang med at få nattøj på sammen med farmand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Sover.... De har de gjort i to timer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Hvor irriterende <_< Theo faldt også i søvn kl. 18 og sover stadig. Så jeg tror vist desværre at han er gået i seng for natten og endda uden aftenbryst. Det er altså lidt tidligt :unsure Rigtig irriterende. Jeg tror egentlig også hun kunne have sovet videre hvis det ikke var fordi hun var faldet i søvn i bilen og jeg var nødt til at rykke hende. Jeg har lige lagt hende i seng nu for hun begyndte at gabe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Rigtig irriterende. Jeg tror egentlig også hun kunne have sovet videre hvis det ikke var fordi hun var faldet i søvn i bilen og jeg var nødt til at rykke hende. Jeg har lige lagt hende i seng nu for hun begyndte at gabe. :goodluck Her har Theo snart sovet i 3 timer. Er spændt på hvornår han vågner for at få sin aftentår og ikke mindst hvordan natten bliver :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 :goodluck Her har Theo snart sovet i 3 timer. Er spændt på hvornår han vågner for at få sin aftentår og ikke mindst hvordan natten bliver :unsure Det virkede :) Hun faldt i søvn af sig selv. Hun har så lige været vågen for at få lidt mad, men sover sødt videre :) :goodluck Håber ikke at det påvirker jeres nat for meget at Theo gik tideligt i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Sidder og spiser aftensmad hos far og hjælper ivrigt til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Sidder på knæ ved legetøjskassen og hygger og prutter med munden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Isaac slapper af på sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Har lige fået havregrød og ligger nu og leger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Den store har travlt med at ringe til mig på Ipaden. Min mand har lige lært ham det og det er simpelhen til meget morskab for min og vores ynglings sygeplejerske :-). Lille my sover :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Han sidder under dynen, i sofaen og spiller et LEGO spil på min iPhone Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Ligger og sover til middag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites