Besvaret January 24, 2012 Står op at sofabordet med sin nusseklud i munden og ser fjernsyn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Sidder hos mig og se tv og leger med min håndcreme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 ligger og leger med klodser på gulvet ( tror han laver noget puha i bleen - her lugter ikke af blomster mere ihvertfald) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Ronja har sovet over 2 timer nu så jeg er glad for jeg fik også lige en lur på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Ronja har sovet over 2 timer nu så jeg er glad for jeg fik også lige en lur på sofaen :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Hun sover... Efter zoneterapi-behandling... Spændende hvor længe hun bliver ved denne gang... :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Hun er for 117. gang i dag på vej over mod brændeovnen! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Hun er for 117. gang i dag på vej over mod brændeovnen! <_< Haha :D Kan lige se det for mig! Kan I ikke købe sådan et gitter og sætte for? Det skal vi i hvert fald helt sikkert have, når Anna begynder at kravle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Haha :D Kan lige se det for mig! Kan I ikke købe sådan et gitter og sætte for? Det skal vi i hvert fald helt sikkert have, når Anna begynder at kravle! Vi håber lidt at vi kan opdrage hende til ikke at nærme sig den. Det er langt fra hver dag vi har gang i den - men den er selvfølgelig forbudt 24/7, da hun skal lære det. Hun flytter for det meste hånden fra den sorte plade under brændeovnen, når vi siger "NEJ", så jeg tror ikke det er umuligt :) Ellers må vi jo ty til et gitter, hvis det bliver umuligt... Men det er jo kun en måned eller to endnu vi vil bruge den - og til efteråret satser jeg kraftigt på vi kan opdrage hende til ikke at gå derhen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Vi håber lidt at vi kan opdrage hende til ikke at nærme sig den. Det er langt fra hver dag vi har gang i den - men den er selvfølgelig forbudt 24/7, da hun skal lære det. Hun flytter for det meste hånden fra den sorte plade under brændeovnen, når vi siger "NEJ", så jeg tror ikke det er umuligt :) Ellers må vi jo ty til et gitter, hvis det bliver umuligt... Men det er jo kun en måned eller to endnu vi vil bruge den - og til efteråret satser jeg kraftigt på vi kan opdrage hende til ikke at gå derhen. Ej nu kommer jeg med en løftet pegefinger undskylder rigtig meget på forhånd. Jeg er ikke i tvivl om at man kan opdrage sit barn til at blive væk fra brændeovnen. Men jeg tænker hvad så den dag hvor ungerne løber rundt og leger og ved et uheld falder og måske rammer den. Bare en tanke fra en mor hvis søn har gået i dp ved et barn som blev forbrændt på rigtig meget af kroppen ved et lege uheld. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 August ser det regner med frikadeller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Ronja er lige blevet puttet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Marlon hygger hos mig i sofaen med sut og nusseklud, og ser lige lidt VH1 inden sengetid :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 David blev putte for en halv time siden - han var meget træt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Han plejer lige at tage en lille halv time inden aftensmad, men øh... Han har sovet i 2 timer nu. Er han mon gået i seng for natten? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Han plejer lige at tage en lille halv time inden aftensmad, men øh... Han har sovet i 2 timer nu. Er han mon gået i seng for natten? :huh Det kan nok ikke udelukkes? Det har Filippa også præsteret før i tiden :) Hun vågnede dog som regel efter nogle timer, men så kunne vi putte hende i nattøj, give mad og så i seng igen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Det kan nok ikke udelukkes? Det har Filippa også præsteret før i tiden :) Hun vågnede dog som regel efter nogle timer, men så kunne vi putte hende i nattøj, give mad og så i seng igen :glad Han er gået i seng for natten. Han sover stadig. Er da godt nok spændt på hvordan natten bliver så :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Han er gået i seng for natten. Han sover stadig. Er da godt nok spændt på hvordan natten bliver så :rolleyes Den bliver fantastisk krydser alt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Den bliver fantastisk krydser alt Hvor er du sød :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ej nu kommer jeg med en løftet pegefinger undskylder rigtig meget på forhånd. Jeg er ikke i tvivl om at man kan opdrage sit barn til at blive væk fra brændeovnen. Men jeg tænker hvad så den dag hvor ungerne løber rundt og leger og ved et uheld falder og måske rammer den. Bare en tanke fra en mor hvis søn har gået i dp ved et barn som blev forbrændt på rigtig meget af kroppen ved et lege uheld. Det har du selvfølgelig en pointe med. Må lige gå i tænkeboks :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sidder på gulvet og leger og ser Go' Morgen Danmark :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sover på altanen. Uh, godt det ikke er mig :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites