Besvaret December 7, 2010 Og så blev det tirsdag igen! :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja så blev det vejedag igen.. det helt vildt som jeg glæder mig til tirsdag :glad :13: :13: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Huuuuu hej... Krydser fingre for, at der er røget en hel masse kilo hos jer alle sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja her snakker vi for en gangs skyld ikke om kilo <_< Så chips er nok ikke så sunde endda ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja her snakker vi for en gangs skyld ikke om kilo <_< Så chips er nok ikke så sunde endda ^_^ :numse :numse :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 :o :boo :( :wacko :angry :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Jeg synes lige det gik så godt i går. Men så kom den der kasse med slik og snask! jeg har ikke vejet mig endnu. går ind og sover lidt først :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Hvis jeg skal være med, hvad skal jeg så gøre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Hvis jeg skal være med, hvad skal jeg så gøre? Send en pm til mig med din vægt - hver tirsdag inden 20.00 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Jeg springer over. Er i DK uden min vægt... :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Kan man komme med i denne vejedag.....Er lige startet her efter nytår og det ville da nok slet ikke være dårligt med et sted hvor man skulle stå lidt til regnskab Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Tis.. Jeg bliver ved med at glemme de vejedage :( Det er absolut ikke med vilje :( Jeg må se om jeg husker det til næste gang..Tror dog vægten er gået noget op igen.. er faldet en smule i :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Tro ikke at I slipper for mig - det er tirsdag i morgen!!! :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Tro ikke at I slipper for mig - det er tirsdag i morgen!!! :sm Kan du godt overskue det søde.. ellers gi lige tjansen videre .. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Har smidt min vægt i en anden tråd da du ikke kan modtage pmèr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Kan du godt overskue det søde.. ellers gi lige tjansen videre .. :kiss Jow jow, jeg har jo hele dagen til det ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Jow jow, jeg har jo hele dagen til det ^_^ HAR sendt dig pm ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Er du frisk til denne uge også? din pm er jo fuld så du får lige min vægt her... 69,2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Er du frisk til denne uge også? din pm er jo fuld så du får lige min vægt her... 69,2 Det er noteret :) - og der er tømt ud i inboxen ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Det er noteret :) - og der er tømt ud i inboxen ^_^ Nu har du også fået den i din mail :) Hvordan går det med dig ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Nu har du også fået den i din mail :) Hvordan går det med dig ? Jamen så har jeg den da i hvert fald :D Det går.. laaaangsomt fremad, men trods alt fremad :) Tak for at du spørger :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 Jamen så har jeg den da i hvert fald :D Det går.. laaaangsomt fremad, men trods alt fremad :) Tak for at du spørger :kiss Hvor er det godt og høre... tænker sådan på dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites