Guest Dahlia

Er jeg den eneste?

14 indlæg i dette emne

bcj8U.jpgEgMoX.jpgKJEX5.jpg

Jeg ved ikke om det er fordi jeg VIL se det.. Det er nok nemmest at se, hvis man zoomer lidt frem og tilbage..

Ifølge terminsberegner vil jeg være 3+2 i dag, hvis jeg altså er gravid... er det kun mig??

Prøver at tage en ny test i morgen tidligt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan desværre ik se noget :( Sorry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke se noget.. Hvis jeg var dig ville jeg nok vente et par dage med at teste, det er jo stadig meget tidligt, ved godt det er lettere sagt end gjort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke se noget :-( sommetider er det nemmere IRL end på fotos. Jeg håber din test i morgen er positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre heller ikke se det :( Men når du kun er 3+2, så er der da håb om at vi kan snart :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan heller ikke se noget... Ville vente et par dage med at teste igen - selvom der måske er en streg kan du hikke regne med det så tideligt, da det kan være en bio...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke se noget, desværre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ligesom de andre desværre heller ikke se noget, men jeg håber da, at den er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med lidt god vilje, kan jeg godt ane noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, kan muligvis sådan fornemme en streg. Men de er vist som regel også tydeligere 'face to face' end på billeder. Giv det et par dage! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bestemt også ane en streg!!! Og hvor er det bare fantastisk! :balloon Håber den udvikler sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke se noget, men hepper for jer at den er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre heller ikke se noget... men det er jo endne MEGET tidligt, så vent da til 4+0 med at teste :) selv om det er svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns der måske næsten er skyggen af en streg... sådan så min første test også ud, og den var fint svag positiv to dage senere. :goodluck spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER