Oprettet November 30, 2010 Læste lige nyheder fra den anden dag, gud hvor tragisk :boo Advarsel, hård læsning Min dybeste medfølelse :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2010 er helt i chok... stakkels familie... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2010 åhhh jeg har godt hørt om episoden, og kan kun sige både stakkels familie og stakkels mand, som desværre kørte... Sender min medfølelse til begge parter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2010 Åhh gud nej hvor frygeligt! Sender mine dybeste medfølelse til både familien og den stakkels mand :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2010 Læste godt om det forleden. Stakkels familie og det er også synd for ham i gummigeden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2010 Havde godt hørt om det, stakkels familie og stakkels mand :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Hvor er det bare frygteligt sådan noget :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites