tazdiginez

Grød og vand

8 indlæg i dette emne

Når Maliva får grød får hun vand i kop ved siden af, men hun gylper vandet op igen. Er det normalt?

Del dette indlæg

Ronja får også vand, men det er ikke meget der bliver indenbors <_< Hun skal lige lærer at drikke af koppen og synes vist vand er noget underligt noget når det kommer ind i munden så hun spytter det ud igen. Vil ikke sige hun gylper det op, men at hun spytter det ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maliva spytter også ud, men så det hun får ned, gylper hun op 1 min. senere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig oplevet det. Men ved ikke om det er normalt :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica har aldrig gylpet kun vand op. Nogle gange kommer der vand og grød, men det kan godt være 1-5 minutter efter hun har fået noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

David har aldrig gylpet vandet op .. han gør det kun nogle gange når han har leget lidt på gulvet et stykke tid efter han har spist - men så kommer der os lidt grød og vand op ..

Så ved ikke om det er normalt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at koge vandet og køle det af i en flaske i køleskabet, så det ikke kommer direkte fra hanen (hvis du da ikke allerede gør det) for det kan godt være hun ikke kan holde til det endnu...

Hvis hun ikke kan klare mælken og du gerne vil træne med koppen kan du altid komme MME i koppen i stedet og se hvordan hun tager det. Hvis det bliver ved synes jeg lige du skal snakke med din SP om det...

Ellers held og lykke med det :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at koge vandet og køle det af i en flaske i køleskabet, så det ikke kommer direkte fra hanen (hvis du da ikke allerede gør det) for det kan godt være hun ikke kan holde til det endnu...

Hvis hun ikke kan klare mælken og du gerne vil træne med koppen kan du altid komme MME i koppen i stedet og se hvordan hun tager det. Hvis det bliver ved synes jeg lige du skal snakke med din SP om det...

Ellers held og lykke med det :goodluck

koger vandet osv.

Hun elsker at drikke vand fra koppen og hun er ved at finde teknikken. Det med mme i vandet har jeg dog ikke prøvet...

Men nu ser vi om det bliver ved...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER