Verdier

Clukosebelastningstest

8 indlæg i dette emne

Den fik jeg lavet i onsdags og skulle så ringe idag.. Ringede dog for sent til at kunne tale med en læge, hvilket jeg skulle - da mine tal lå på 7,9.. Hmm.. Træls at skulle gå og vente til det bliver mandag inden jeg hører hvad der så skal ske.. Håber på at en ny test bare vil vise at tallet ikke er så stort! Men man kan da ikke lade være med at tænke på det.. dry.gif

Del dette indlæg

Ej hvor træls! Jeg skal også have taget mig sammen til at få lavet en tid ved lægen til det <_<

Håber ikke der skal til at sættes gang i en hel masse, men at du kan "slippe" med at tage en ny test, når det trods alt ikke er over 9.. Forstår godt det er irriterende at gå og have hængende i luften... :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det noget man skal have lavet. Synes jeg læser om det i flere tråde?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer an på om man er i en "risiko"gruppe :) Hvis dit bmi er mere end 25 eller du ahr sukkersyge i din familie.. :)

Jeg har et bmi på 29, men jeg skal "bare" måleblodsukker et par gange om ugen, da jeg ikke kan tåle glukosebelastning mere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay. Tak for forklaringen :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en skal jeg også have. Min søster fik for et par måneder siden konstateret sukkersyge så jeg er vist i en risiko gruppe. Så det må jeg lige få ordnet. Fik også en med Laura, men det viste ikke noget :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik det med svaret på din glukosebelastningstest?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen iflg. min læge, så var mit tal fint.. Skal bare til en ny i uge 28.. Så det håber vi jo så på.. Men passer da ekstra på med sukker i denne tid..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER