MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

Den måde han pakker tingene ind på. Jeg har købt nye bukser. De er faktisk ret grimme, men dejlige her til sommer :D Han siger til Astrid her i morges "skal i op og synge i dag? (Salmesang) "Mon mor skal have de der bukser på?" Jeg siger jeg godt ved de ikke er kønne men de er behagelige. Han siger med flink stemme "De er ikke grimme. De ligner bare noget ens mormor går med." ^_^

:D :D :D

Del dette indlæg

Hehe!

Jeg fik købt nogle leggins med print, i den tro at det var mere løstsiddende bukser, da jeg var gravid, til brug efter fødslen. De er virkelig ikke flatterende, men ganske behagelige. C spurgte, om jeg ikke kunne smutte ud og købe nyt tøj. Han prøvede tydeligt at få det til at lyde som om jeg skulle forkæle mig selv med en shoppingtur, men jeg har ikke haft de leggins på siden :D

:D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe!

Jeg fik købt nogle leggins med print, i den tro at det var mere løstsiddende bukser, da jeg var gravid, til brug efter fødslen. De er virkelig ikke flatterende, men ganske behagelige. C spurgte, om jeg ikke kunne smutte ud og købe nyt tøj. Han prøvede tydeligt at få det til at lyde som om jeg skulle forkæle mig selv med en shoppingtur, men jeg har ikke haft de leggins på siden :D

:haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

De kære mænd :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At han kan joke med, om jeg skal have fixet brysterne på en måde, hvor jeg hverken føler mig forkert eller grim men bare synes at han er sjov :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg fortalte, at jeg overvejet at købe et coachforløb til 2400, og hans svar var "gør da det!" :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Morgenbrød og flag og vækning med hurra fra ham og Adam! Han ved dælme hvornår han skal forkæle mig :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hans usandsynligt dårlige jokes! :haha Vi sidder og spiser aftensmad, og jeg siger 'Mmh, vilde ris smager altså bare bedre end almindelige!'.. Ham: 'De er bare svære at holde på tallerkenen.. De er jo vilde...'... :rolleyes Oh my GOD!!! :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hans usandsynligt dårlige jokes! :haha Vi sidder og spiser aftensmad, og jeg siger 'Mmh, vilde ris smager altså bare bedre end almindelige!'.. Ham: 'De er bare svære at holde på tallerkenen.. De er jo vilde...'... :rolleyes Oh my GOD!!! :lol

Dét er bare far-humor :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan er min mand også.

I dag da vi sidder og spiser, spørger jeg om han har haft tabt (mini) mælken. Han svarer "ja, så nu er den blevet til skummet mælk" :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At han tager "putte Liff ifb. Med ammestop"-kampen med roligt sind, selvom hun er lettere hysterisk! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

At han er så overbærende med mig altid :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han skæve/sjove ideer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At han kan drille mig liiiige præcis så jeg kan grine af mig selv også, uden at føle mig dum (og det gør jeg ellers nemt ;)).

At han er blevet lige så bidt af pokemon go som mig, så vi er blevet en slags team :D

At han spontant inviterede E og mig på restaurant til frokost idag :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hans evne som far, hans humor, - for det meste det meste ved han. At han er min bedste ven, legekammerat, elsker. At han gør mig til et bedre menneske

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hans evne som far, hans humor, - for det meste det meste ved han. At han er min bedste ven, legekammerat, elsker. At han gør mig til et bedre menneske

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At han - med sine egne ord - "bliver lettere emsig, hvis der ikke er ryddet op i køkkenet, når vi går i seng" :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At han virkelig prøver!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At han virkelig prøver!

Det tæller for rigtig meget :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At han bare får børnenes øjne til at lyse op når han har fri :Biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At han er Cirkels far og hun EEEEELSKER ham virkelig meget :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hans latterlige farhumor :D

M: Hvad er du til med juletræsfod?

B: Jeg synes ikke højhælede sko klæder dem...

:rolleyes :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hans latterlige farhumor :D

M: Hvad er du til med juletræsfod?

B: Jeg synes ikke højhælede sko klæder dem...

:rolleyes :lol

Jeg er så enig med B her :D

Jeg er i øvrigt til den slags som ikke vælter og kan sidde på div str stamme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor meget han prøver at kæmpe med sine "dæmoner" og ændre sine negative spiraler, for sin egen skyld men især også for vores som par og som familie. Og hvor godt han klare det :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER