Besvaret January 23, 2012 Arbejde, handle ind, hente prinsessen og ellers bare storhygge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Vi skal over og se det sted vi skal holde barnedåb, derudover skal der laves invitationer til barnedåb, gøres rent og så kommer svigermor på besøg i eftermiddag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Vaske tøj - altså når vandværket vil give os vand igen (de sagde ved 11 tiden) <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Arbejde 7-17:45 Personalemøde: 19-21:30 Og det var så den dag...... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Vi skal ind på strøget og hygge sammen med min bror :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 sætte en sidste finger på min fremlæggelse og ellers øve den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Arbejde 7:00-17:45 og hjem og hygge med manden <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sove længe (Må vist hellere hoppe under dynen lidt så - har været oppe siden kl 7 :whistling ) Nyde min sidste fridag.. Købe cykelhjelm.. Smadrede min i torsdags, og tør simpelthen ikke køre uden når det begynder at være glat!! <_< Og ellers bare slappe af :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Skal til jordemoder om 20 min. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sove længe (Må vist hellere hoppe under dynen lidt så - har været oppe siden kl 7 :whistling ) Nyde min sidste fridag.. Købe cykelhjelm.. Smadrede min i torsdags, og tør simpelthen ikke køre uden når det begynder at være glat!! <_< Og ellers bare slappe af :loveshower Klogt valg! Forhåbentlig blev den gamle ikke smadret ved at du væltede? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Skal til jordemoder om 20 min. :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Vi skal ud at gå en tur, når lillepigen skal sove formiddagslur og købe lidt småting på vejen. Ellers hygge herhjemme og håbe, at lillepigens forkølelse forsvinder, så vi kan komme til babysvøm i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Klogt valg! Forhåbentlig blev den gamle ikke smadret ved at du væltede? :unsure Nej.. Jeg sætter altid cykelhjelmen fast på min cykel, når jeg går nogen steder. Havde så ikke tænkt over at det blæste helt vildt.. Så min cykel, slog min cykelhjelm ihjel <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Skal pleje min virus og forkølelse. Hvis overskuddet er der, skal jeg have gjort huset lidt ren så det ser fornuftig ud, når banken kommer og vurdere huset i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Jeg skulle have passet en af de andre piger fra mødreguppen i dag, men hun blev syg. Så nu håber jeg, jeg kan få mig taget sammen til at hænge billeder og hylde op på børneværelset. Men Erica sov MEGA dårligt i nat, så tror måske jeg skal have en morfar sammen med hende. Og skal også have kogt broccoli/kartoffelmos til hende, til den næste uges tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Jeg skal i fitness til den første træningstime Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Vaske tøj, handle ind, rydde op og øve.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Skal til jordemoder om 20 min. :loveshower :yay :yay Det er så vildt - troede ikke jeg ville få lov til at høre hjertelyd, men det gjorde jeg :biglove Hvor er det stort hver gang man er til skanning eller lign. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Skal ingenting i dag udover at pleje og passe min lille forkølet skat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Jeg skal i fitness til den første træningstime Hvordan har kroppen det idag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Have afleveret August vaske tøj ( han havde et uheld i seng i nat) cykle en tur lave mit kreativ projekt færdig :loveshower Hov og så hænge en lampe op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Jeg skal skrive opgave indefor matematikken. Senere ud og træne, og iaften er der hygge med holdet hjemme hos en af drengene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Til min venindes begravelse :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Til min venindes begravelse :boo :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Til min venindes begravelse :boo :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites