Besvaret February 23, 2012 Skal vaske tøj og bage burger boller og tja bare slappe af når alt det jeg skal lave er gjort - der er ikke det vilde at lave, for tror snart det bliver mega regnvejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Skal vaske tøj og bage burger boller og tja bare slappe af når alt det jeg skal lave er gjort - der er ikke det vilde at lave, for tror snart det bliver mega regnvejr Tillykke med bettemanden :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Tillykke med bettemanden :balloons Mange tak, hvor er du sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Af de planlagte ting skal vi i Bilka og så have bygget lidt mere LEGO :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Mange tak, hvor er du sød :loveshower Så lidt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Cykle gå en tur ( luft er terapi for sjælen i disse dage) tjekke op på det hele til imorgen. Lave min krea familievæg færdig. Og have besøg af VERDENS bedste chef Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Skal vist forsøge at få denne slagmark til at ligne et hjem igen. Der er hverken blevet ryddet op, gjort rent eller handlet ind siden sidste uge. Mon ikke det er godt nok at krybe ud fra mit skjul under dynen og komme lidt igang inden arbejdet kalder igen på mandag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 dagen byder på et besøg af præsten til snak om barnedåb, senere kommer svigerfar på besøg. Resten af dagen skal gå med at slappe af og hygge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Skal bare dase her til formiddag mens manden og min svigerfar skifter loftet i bryggerset. I eftermiddag bliver jeg hentet af mine forældre og skal til min nevøs 1 års fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Jeg skal fejre min skønne mor og svoger i dag. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Skal køre en dejlig tur med barnevognen og i eftermiddag kommer min mands kammerat og kæreste, som er de sidste som mangler at se vores lille bebs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Vi skal i toysRus, BR og ned og kigge på en barnevogn til David kan bruge i DP, til legestuen hver onsdag og så skal vi ud og gå en lille tur senere, så David kan sove og jeg kan få prøvet min nye LINSE til mit kamera :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Vi skal i bilka og købe noget frugt ind til jeg skal lave vores egen marmelade. (ananas & jordbær) Syltetøj skal jeg lave :loveshower Så skal jeg os lige have gjort stellet pænt på den barnevogn vi købte igår - stellet er rusten, så skal lige slibe det væk og så får det med en gang spray maling, så burde den blive så god som ny :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Jeg skal have lagt alt vores tøj på plads, svinge støvsugeren og så har Emilie en legeaftale i eftermiddag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Sortere Augusts værelse af legetøj så det er jo nok et års projekt :whistling Når vi er færdig bliver det en tur i svømmehallen som belønning. Og så skal vi ned og tænde lys Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Rydde op, gøre rent og så kommer smuksakken hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Vi skal fejre Lærkes farfar som fylder år i dag. Først eftermiddagskaffe og senere på A Hereford Beegstouw. Mums hvor jeg glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Vi holder elektronik-fri dag, hvor det kun drejer sig om Maliva og huset. (noget vi vil til at gøre hver søndag) - så jeg er smuttet igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Jeg skal faktisk ingenting lave herhjemme i dag udover at hygge med David :) - men senere skal jeg hente manden og så skal vi ud og købe ny printer ( vores gik neden om og hjem igår ) Efter hunden har haft fat i ledningen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Isaac skal i børnehave og så skal jeg til fitness. Derefter skal jeg have handlet og når jeg kommer hjem igen skal opvasken klares. Og så er det nok tid til at hente Isaac igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Har lige lavet plan for dagen. :) Jeg skal vaske tøj, lægge vasket og tørt vasketøj fra weekenden sammen, ringe til lægen, læse op på noget studie, til møde i praktikken og til dans. Så det er bare at komme i omdrejninger ;) Men dagen starter først klokken 9 :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Pleje min sygdom under dynen. Hader at jeg altid bliver syg når jeg har mindst tid til at være det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2012 Pleje min sygdom under dynen. Hader at jeg altid bliver syg når jeg har mindst tid til at være det :( God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites