Besvaret January 20, 2012 Arbejde, hente datter, til babysvømning, lave mad, hygge med datter, putte hende, og lave kage i massevis og sukkerpynt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 jeg skal skrive opgave og gøre rent. Har arbejdsweekend, så ved at weekenden kommer til at stå på afslapning, når jeg har fri Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Prøve at samle mig og få gjort rent.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Arbejde, en tur i babysam og ren afslapning i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 så har jeg fået gjort rent, gået med hunden, og skrevet 2 sider om Parkinson :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Eksamenslæsning - glæder mig til det er overstået tirsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 jeg skal på arbejde, og derefter står den på opgaveskrivning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 Jeg skal hygge med familien og tager i svømmehallen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 Jeg skal hygge med familien i dag - vi skal på fisketorvet og shoppe til begge mine drenge :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 Vi skal op til mine forældre her i eftermiddag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 Skal have givet eksamenslæsningen en ordentlig skalle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Vi skal ud og prøve bilen vi gerne vil købe og så lave en købsaftale :D Så bliver vi snart ejere af en helt ny bil :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Emilie og jeg skal til frokost hos min mormor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Jeg skal have læst det sidste kapitel (i den ene bog), så skal jeg have pakket og gjort klar til at vi skal retur til Aarhus i dag. Derudover skal jeg også have handlet ind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Gøre rent og handle lidt ind, men først sove! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 jeg skal have lavet rigtig meget på mit projekt om Parkinson idag, føler mig lidt bagefter, grundet arbejde i weekenden. Meeeen altså skal have skrevet om livskvalitet og plejen idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Øhh jeg ved det faktisk ikke endnu - måske ud og gå en lille tur med barnevogn og hund.. Har ingen planer i dag - måske bare stene en masse tøsefilm :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Øhh jeg ved det faktisk ikke endnu - måske ud og gå en lille tur med barnevogn og hund.. Har ingen planer i dag - måske bare stene en masse tøsefilm :whistling Kan man godt det med en baby? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Vi skal i mødregruppe :glad Jeg synes, at det er en fantastisk opfindelse med sådan en mødregruppe - såååå hyggeligt at ses :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Kan man godt det med en baby? :unsure Sagtens :) gør det jo bare når han sover Men han er jo efterhånden ikke en baby mere, han vil hellere sidde og lege med sit legetøj - der kan han få mange timer til at gå med at lege med legetøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Er syg, så dagen foregår under dynen, kun afbrudt af et lægebesøg her i formiddag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Jeg skal have klaret mit fem minutters oplæg til eksamen i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 så fandt jeg alligevel på noget jeg skulle lave i dag 1) vaske davids nye tøj 2) vaske sengetøj 3) støvsuge 4) rydde op hist og her 5) på jagt efter min forsvundende hue! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Rydde op indtil vandværket beslutter at give os vand igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Male det sidte på mit krea pojekt, finde billeder til mit projekt :whistling Vaske tøj men det klare maskinen :whistling Støvsuge, en laang tur med barnevognen og hente August :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites