Oprettet January 11, 2012 Her er min samlede billeder. Kan godt se der er en lille forskel fra uge 10. :loveshower fra10-19.bmp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Kan heller ikke se noget :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 så virker det....meeeen det er godt nok en lille forskel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Fin babyhule :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Ej, den er fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Fra uge 10 - 21+6 Astrid er virkelig begyndt at sparke og vi er begyndt at mærke hende udenpå maven. Til md scanningen fortalte jordmoderen at jeg havde en fortil liggende livmoder. Så vi glæder os over at kun mærke hende mere og mere :loveshower uge 10til21 paint.bmp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Hvor er den fin maven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sikke en fin mave :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sikke en fin mave :gravid :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sikke en fin mave :gravid :loveshower Skal vi ikke snart se nogle flere fra dig???? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Skal vi ikke snart se nogle flere fra dig???? :-) Jeg regner med, at jeg tager et par billeder på lørdag og smider ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Jubiiiiiiiii, jeg skal have taget mavebilleder af Tina Liv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Jubiiiiiiiii, jeg skal have taget mavebilleder af Tina Liv :loveshower Ih hvor spændende :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Ih hvor spændende :loveshower :loveshower :loveshower Ja, glæder mig heeeeeeeelt vildt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Naiiiiii, hvor fedt Flot mave, Helle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Naiiiiii, hvor fedt Flot mave, Helle Tak, camilla. Så fedt med Tina liv og jeg elsker min mave og hende der banker på indefra :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Så nåede jeg uge 25+5 Så en lille opdatering :-) Jeg syntes virkelig at maven er vokset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Uh, det er den da vist ogsaa! Hvor er du flot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Tak og i lige måde :-). Elsker min mave :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Hvor er den bare smuk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hvor er du bare flot gravid... :) Spændende at få taget proff. billeder. Får vi dem at se på et tidspunkt når de er taget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Der er tydeligt at se, at der er sket noget med maven :loveshower du er rigtig flot gravid :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hvor er du bare flot gravid... :) Spændende at få taget proff. billeder. Får vi dem at se på et tidspunkt når de er taget? Tak for det :-) Ja der kommer da nok et par stykker, hvis de er gode :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites