Oprettet January 11, 2012 Så er jeg tilbage igen efter en fantastisk juleferie. Håber I har hygget jer herinde og nydt jeres jul og nytår :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 hej skønne Ki jo tak jeg og mandse har haft en skøn juleferie og kom godt ind i det nye år. Hvad med jer??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Det var simpelthen sådan en dejlig ferie. Vi har jo været på skiferie hen over nytåret og Leo var så dygtig til at stå på ski. Han kom på skiskole 5 dage, og han var vild med det, han kunne ikke få nok så det var helt super :loveshower Så mens han var på skiskole fik Martin og jeg kørt nogen gode ture, og så var vi i børneområdet resten af dagen med Leo og gi den gas derovre :rolleyes Han lærte meget hurtigt selv at køre i tallerken lift, det synes jeg er ret cool :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Velkommen hjem. :balloons dejligt med sådan en skøn ferie. :kuller Han er da dygtig jeres dreng. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Velkommen hjem og det lyder til at have været en skøn ferie :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Velkommen hjem, det lyder som en skøn ferie! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites