Oprettet January 11, 2012 Hej :-) Jeg får sjældent skrevet herinde længere, men har desperat brug for erfaring/hjælp/råd. Min pige på snart 4 drømmer næsten hver nat. Hun snakker i søvne, græder og vi kan ikke få hende til at sove i egen seng, pga. dette. Når det er værst lader vi hende sove i vores seng hele natten, eller har en weekendseng i soveværelset som hun stadig kan være i. Om natten snakker og græder hun i søvne og hjælper kun når jeg holder om hende og siger til hende jeg passer godt på hende, elsker hende osv. Hun vågner så lidt op og siger hun ikke kan li det er mørkt i soveværelset (men kan ikke tænde noget lys da vores søn på 1 år nogle gange også sover inde hos os pga.ører/tænder). Jeg beroligere hende igen, men tænker om ikke der er mere jeg/vi kan gøre som forældre. (Grunden til vi ikke kan sove i forskellige rum er at vores børn deler et lille værelse og der kan vi ikke sove med en af dem, og så har vi kun soveværelset ellers...) Skriv gerne tanker, råd, erfaring osv. Tusind tak fordi I læste med:-) Mvh. Brita Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 August her en lille lampe med i seng om aftenen som er tændt hele natten for at give ham tryghed :balloons Har du spurgt hende hvad det er hun drømmer for så kunne det være i kunne aflive nogle ting. Alt det her med nisser tog overhånd herhjemme og lige pludselig sad der en mand Augusts skab, det endte med jeg stod og snakkede med en usynlig mand samt spillede billedelotteri med ham for St vise han " bare" ville lege Ja ja man føler sig ret dum når man sidder der men skidt pyt det virkede :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Da jeg var lille, havde jeg det på samme måde. Jeg fik en spøgelsesbamse(det var spøgelser jeg var bange for og drømte om). Min mor fortalte hvordan den holdte spøgelserne væk, og at jeg så ikke behøvede være bange. Det virkede på mig :whistling Så den med at finde ud af konkret hvad der sætter det i gang :) Måske kunne i læse for hend einden hun går i seng - og ikke almindelige historier, fordi de alti dhar noget uhyggeligt i. Men søde/sjove historier, som handler om gode ting - for så tænke rhun gode ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 August her en lille lampe med i seng om aftenen som er tændt hele natten for at give ham tryghed :balloons Har du spurgt hende hvad det er hun drømmer for så kunne det være i kunne aflive nogle ting. Alt det her med nisser tog overhånd herhjemme og lige pludselig sad der en mand Augusts skab, det endte med jeg stod og snakkede med en usynlig mand samt spillede billedelotteri med ham for St vise han " bare" ville lege Ja ja man føler sig ret dum når man sidder der men skidt pyt det virkede :whistling Jeg tror bare du er en super sej mor :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 August her en lille lampe med i seng om aftenen som er tændt hele natten for at give ham tryghed :balloons Har du spurgt hende hvad det er hun drømmer for så kunne det være i kunne aflive nogle ting. Alt det her med nisser tog overhånd herhjemme og lige pludselig sad der en mand Augusts skab, det endte med jeg stod og snakkede med en usynlig mand samt spillede billedelotteri med ham for St vise han " bare" ville lege Ja ja man føler sig ret dum når man sidder der men skidt pyt det virkede :whistling Hehehe, den var altså god, for pokker... Billedlotteri med en usynlig mand, GRINER. Kan se det for mig. Tak for dagens bedste grin! Del dette indlæg Link to post Share on other sites