Forunderligt

Puslekommode

4 indlæg i dette emne

Pusleplads er en af de få ting vi mangler til vores lille 4er. Købte en billig laminat puslekommode til min yngste som ikke engang holdt et år, skufferne gik i stykker i bunden og skinnerne gik løs osv. Syns nok alligevel en decideret pusle kommode er bedste løsning, for den lilles tøj skal jo også være et sted, og helst lige ved hånden når man pusler. Men jeg syns også de er dyre, dem jeg kan li og faktisk er udvalget ikke så stort, så måske jeg kan få nogle forslag til steder jeg kan kigge? Et krav er at pladen skal rage ud bagpå hellere end foran, da min erfaring er at det er irriterende ikke at ha ordentlig adgang til øverste skuffe.

Babysam har Esther til 1699,- og Hyacint til 2799,- (alt for dyr)

Ikea har Leksvik til 999,- (bryder mig ikke om farven) og Hemnes til 999,- + 199,- for puslepladen.

Babyhome har Nikolaj til 1499,-

Ebuy24 har puslebord/kommode i hvid til 1395,-

Som sagt syns jeg de er lidt dyre, ved ikke om det er det værd eller om jeg kan gøre et bedre køb et andet sted? Vil nok holde lidt øje med DBA men at købe brugt er ikke helt ukompliceret når man ikke selv har bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener bestemt, at jeg har set en "Esther" i sort på gul&gratis men jeg kan godt se at det ikke hjælper meget, hvis du ikke har bil :unsure Hvis du er heldig at finde en brugt puslekommode i nærheden kan du måske betale sælger en smule ekstra for at køre puslebordet hjem til dig? Eller låne en bil? Det skulle du vel også hvis du købte en puslekommode fra ny (den er vel ret uhandy at have med i bussen, selvom den er usamlet :unsure)? Kunne Leksvik fra Ikea evt. males? (ved så ikke om det ville kunne betale sig, eller om man så lige så godt kunne købe de dyre <_< )

Selv regner jeg med at vi køber Esther :) Jeg tror bestemt at den er prisen værd :) Dog kunne vi måske godt finde på at købe det brugt, hvis nogen har en velholdt hvid (jeg synes alle de brugte er sorte <_< ) til salg i nærheden af os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht bil så kan jeg lettere lave en aftale med min mor eller bror om at køre i en butik en dag, end jeg kan planlægge at sku hente noget brugt, hvor man som regel skal handle lidt hurtigt (det er i hvert fald min erfaring at folk ikke er vilde med at man gerne vil købe deres ting om 2-3 uger) og jeg kender ingen i nærheden (godt nok) jeg kan bede om at køre. Men tror ikke det er umuligt så vil da lige holde øje.

Min kæreste kom lige med et søvnigt bud da jeg plagede ham (første dag tilbage på job var lang): Sniglar fra Ikea til 199,- *smiley som surmuler over nærig kæreste* Helt ærlig, hvad kan man opbevare på den? En pose bleer? :rolleyes Men ved nærmere eftertanke kan den faktisk måske godt bruges da vi allerede har en almindelig kommode vi ikke bruger og gulvplads nok i det hjørne. Nogen gange er sådan en oplagt billig løsning vel ikke så dårlig. Så den kom lige med på listen over overvejelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender godt problematikken! <_< Pusleplads var også det allersidste vi fik på plads, til dels fordi vi ikke kunne finde en puslekommode der var okay og til at betale. Jeg synes at dem fra BabySam virker vildt sløje. De ser fine ud, men når man så står med dem i butikken og prøver at åbne skufferne, så virker de bare vildt vakkelvorne og af ringe kvalitet og det vil jeg simpelthen ikke betale så mange penge for! :prik

Vi har faktisk købt Leksvik fra Ikea. Vi er heller ikke stor fan af farven, men den opfylder alle andre krav (plads ved siden af puslepuden, hylder og skuffer) og så virker kvaliteten derudover markant bedre end i BabySam!

Da vi var i Ikea var den på tilbud hvis man var medlem af Ikea Family, så det er vi nu ;) (og sparede 600 kr!)

Farven er ikke skøn nej, men jeg er faktisk rigtig glad for det! Og måske vi kan male det, hvis vi skal bruge det til en lillebrøster en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER