Besvaret February 6, 2012 Jeg er ved at få spat. Selvom at jeg har vinget af inde på babysams side at jeg ikke vil ringes op, så ringer tlf hver aften kl 18. Argh. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Øv at de ringer til dig helle. jeg må indrømme jeg har oprettet en speciel spam mail til div sider jeg får tilmeldt mig. og så bruger jeg aldrig mit telefonnummer. taster bare en masse 9 taller feks. Selvfølgelig som jeg har prøvet at ringe til først og tjekke at det IKKE er et eksisterende nummer. Så det ikke bare er en anden der får de trælse opkald Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Nogen der ved hvornår man kan hente den fra libero klubben? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Øv at de ringer til dig helle. jeg må indrømme jeg har oprettet en speciel spam mail til div sider jeg får tilmeldt mig. og så bruger jeg aldrig mit telefonnummer. taster bare en masse 9 taller feks. Selvfølgelig som jeg har prøvet at ringe til først og tjekke at det IKKE er et eksisterende nummer. Så det ikke bare er en anden der får de trælse opkald Ville jeg ønske at jeg havde gjort :-(. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Nogen der ved hvornår man kan hente den fra libero klubben? Jeg er ret sikker på at du får brevet engang meget tæt på termin, og så kan du hente den i Bilka (tror jeg). Men jeg er bestemt ikke sikker!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Var også lige inde og tjekke og kunne se at det er op til 2 mdr før de sender en mail.. Og så kan jeg vist hente den i Bilka eller Føtex.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 De sender et brev med posten 0-2 måneder før termin og så kan pakken hentes i Føtex, Bilka eller A-Z (så vidt jeg husker). Så er spørgsmålet bare HVOR tæt på termin den bliver sendt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites