Guest

Baby pakker

57 indlæg i dette emne

sidste gang blevjeg ringet

op af div. bladsælgere, som ville sælge mig mor/barn blade i massevis, der

ringede nogle som ville sælge mig bøger om hvordan jeg skulle lave mad til

mit lille barn, tryg og falck ringede også med div. tilbud om forsikringer

og førstehjælp.

:balloons

Sidste gang? Hvor længe er det siden? og er der en denne gang, som er anderledes? :)

Har hørt mange som fik pakken for flere år siden, have problemer med sælgere, men har ikke hørt nogen have det nu her.. Og min lillesøster har ellers fået alle hendes bekendte til at melde sig til den <_< Men har ikke hørt at nogen har haft problemer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste gang? Hvor længe er det siden? og er der en denne gang, som er anderledes? :)

Har hørt mange som fik pakken for flere år siden, have problemer med sælgere, men har ikke hørt nogen have det nu her.. Og min lillesøster har ellers fået alle hendes bekendte til at melde sig til den <_< Men har ikke hørt at nogen har haft problemer...

Det er 4 år siden, har ikke tilmeldt mig denne gang endnu, for gider ikke de sælgere der :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ang de sælgere der ringer, man kan kontakte babysam og blive slettet igen (hvilket man også skal hvis man venter barn nr 2) det gjorde jeg og siden da er der ingen som har ringet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt siden hvor man afmelder sig igen fra alle databaser osv, så man ikke bliver kontaktet af sælgere. Så når du har bestilt og hentet babypakken fra babysam, udfylder du bare den her.. så skulle der ikke være nogle problemer

http://www.babybox.dk/afbestilling.aspx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt et link jeg syntes er rigtig godt:

http://www.mingraviditet.dk/gratis_ting.htm

Kender i flere?

Jeg tænkte også på hvornår i meldte jer ind i de forskellige baby klubber? Hvad hvis man mister? Jeg har sagt til mig selv at efter NF må jeg gå ind og melde mig i diverse babyklubber eller er det for tidligt?

Er der ikke noget med at gyllendal har en babyklub?

Så der var andre end mig der har opdaget at coop ikke længere har deres - hvis nogen opdager den kommer igen så op på forumet med det ik? :biglove :lovebk

Til det i rødt - jo gyldendal har en børnebogklub. Hvis man melder sig til den på deres hjemmeside http://www.gyldendals-boernebogklub.dk/webapp/wcs/stores/servlet/StoreCatalogDisplay?storeId=11151&catalogId=10001&langId=100&club=BBK så kan man vælge et velkomsttilbud (man kan vælge imellem forskellige alderstrin til ens barn). Det er nogle rigtig fine velkomstpakker og man skal bare betale porto på 39 kr. Derudover forpligter man sig så til at købe minimum 3 ting fra dem til klubpris indenfor det næste års tid. Det har dog ikke været noget problem for mig, da jeg synes de har så mange fine ting og til rimelige priser.. så jeg har endt med at købe mere end de 3 obligatoriske ting hehe.. og der er endda god tid endnu inden der er gået et år fra jeg meldte mig ind :whistling

Og så er der forresten også links samlet på denne side: www.babypakke.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt dagen på at bestille diverse babypakker og endte med at knokle lidt rundt i det med coops babypakke - jeg endte med at sende en mail til deres kundeservice hvor jeg skrev at det tilsyneladende så ud til at de havde taget deres babypakke ud af sortimentet, men at det er super ærgeligt fordi det jo er kanon reklame for deres supermarkedskæde. Men nu slog det mig lige at en enkelt mail omkring emnet jo nok ikke gør den store forskel, og selvom der nok er andre der har skrevet en mail i samme stil, så kunne jeg da lige opfordre folk herinde til også at skrive til dem :badgirl . Måske er vi heldige at de finder på at relancere babypakken. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt dagen på at bestille diverse babypakker og endte med at knokle lidt rundt i det med coops babypakke - jeg endte med at sende en mail til deres kundeservice hvor jeg skrev at det tilsyneladende så ud til at de havde taget deres babypakke ud af sortimentet, men at det er super ærgeligt fordi det jo er kanon reklame for deres supermarkedskæde. Men nu slog det mig lige at en enkelt mail omkring emnet jo nok ikke gør den store forskel, og selvom der nok er andre der har skrevet en mail i samme stil, så kunne jeg da lige opfordre folk herinde til også at skrive til dem :badgirl . Måske er vi heldige at de finder på at relancere babypakken. :goodluck

Hvad er mail adressen? :) Så kan jeg også godt skrive ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt dagen på at bestille diverse babypakker og endte med at knokle lidt rundt i det med coops babypakke - jeg endte med at sende en mail til deres kundeservice hvor jeg skrev at det tilsyneladende så ud til at de havde taget deres babypakke ud af sortimentet, men at det er super ærgeligt fordi det jo er kanon reklame for deres supermarkedskæde. Men nu slog det mig lige at en enkelt mail omkring emnet jo nok ikke gør den store forskel, og selvom der nok er andre der har skrevet en mail i samme stil, så kunne jeg da lige opfordre folk herinde til også at skrive til dem :badgirl . Måske er vi heldige at de finder på at relancere babypakken. :goodluck

God idé! Jeg er med på at lægge lidt uskyldigt pres på dem :badgirl :7: (<--- En hær af gravide, der vil have babypakken tilbage :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Jeg brugte det her link til at skrive til dem på: http://om.coop.dk/om+coop/kontakt+os.aspx

Jeg fedtede lidt med ord som den bedste babypakke (det ved jeg ikke om det er, men "man kan ikke banke noget ud af nogen, men man kan klappe meget ind i dem") og god reklame :whistling , jeg skrev at deres baby pakke blev nævnt på mange forums og at det da var ærgeligt hvis de virkelig HAR taget den ud af sortimentet, jeg havde ogå hørt om den fra familie og bekendte!

:goodluck :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været igang med at fedte :whistling Fortalte at jeg have hørt så meget godt om den, men at jeg ikke kunne finde den på hjemmesiden (hvilket jo bestemt er sandt ;)) og om det var fordi den ikke var der mere, eller om man bare skulle ind i butikken og bestille. :)

Håber at de vælger at få den igen! :) Det ER jo også god reklame, så det undrer mig faktisk lidt at de har taget den af :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget god reklame - googler man babypakker kommer deres navn frem mange gange og den bliver diskuteret på rigtig mange forums for ikke at tale om mund til mund metoden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også skrevet og opfordret dem til at lave den igen :)

Nu må vi håbe at det virker!

Og tak til Barbamama for at gøre mig opmærksom på denne del af babyklar. Har kun fiflet rundt på min terminsgruppe og har nu siddet og nørdet i flere timer herinde... hehe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har fået mail fra Coop. En meget flad og tør mail om at babyboxen desværre ikke er at finde i deres sortiment længere og at de beklager. Kedeligt. Men sådan er det jo...

Og selv tak MichelleIP. :kram2 Du kan nok godt forberede dig på at bruge maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange timer på BK :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har fået mail fra Coop. En meget flad og tør mail om at babyboxen desværre ikke er at finde i deres sortiment længere og at de beklager. Kedeligt. Men sådan er det jo...

Samme her... :blabla men hvis nu vi er nok :gravid der efterspørger den så KAN det jo være! :hurra

Jeg opfordrede også folk på facebook da jeg åbenbart har en hel masse gravide venner der!

Jeg har hentet babypakken fra Matas og den fra apoteket, og nøj hende på apoteket var sød, jeg var nær aldrig sluppet derfra :D

Jeg syntes det var mega hyggeligt at sidde herhjemme og kigge det hele igennem - drømme drømme drømme :stork Jeg kan slet ikke vente til at folk kommer med ting til babyen, når jeg kan blive glad for en lille creme, 4 bleer, 2 sutter og en tandpasta som babyen ikke kan bruge alligevel - (men der var en lille glad kat på :bunny ) så går jeg da i selvsving over en lille budy :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor hyggeligt med de ting! :loveshower Jeg tror også snart at jeg skal igang med at hente flere babypakker. Måske imorgen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor hyggeligt med de ting! :loveshower Jeg tror også snart at jeg skal igang med at hente flere babypakker. Måske imorgen :kuller

Hvor kan du hente flere babypakker henne nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man bestille den på apoteket? eller skal man bare troppe op og spørge om de har nogle prøver?

Skal man have en kvitering med for at hente babypakke hos Matas, eller skal man bare have medlemskort med og kan man hente den når som helst undervejs i graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan du hente flere babypakker henne nu?

Jeg tænkte at jeg ville gå forbi matas og apoteket snart :) Har kun hentet den fra babysam :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man bestille den på apoteket? eller skal man bare troppe op og spørge om de har nogle prøver?

Skal man have en kvitering med for at hente babypakke hos Matas, eller skal man bare have medlemskort med og kan man hente den når som helst undervejs i graviditeten?

Du skal bare gå ned i dit lokale apotek og spørge.. Matas skal du bare have medlemskortet med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er kommet til at slette min mail fra rema 1000 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er kommet til at slette min mail fra rema 1000 <_<

har du den ikke i slettet post så ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det faktisk virkelig ærgeligt med coops babypakke.. den var virkelig god.. langt bedre end alle de andre.. måske den var for god/dyr at de var nød til at tage den fra igen... Vi kan jo stadig håbe den kommer tilbage lige pludselig.. Godt Rema har startet en op der også skulle være god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også sendt dem en lille mail med opfordring til at få deres babypakke tilbage i sortimentet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har du den ikke i slettet post så ?

Nej, den var desværre helt slettet.. Men skrev til dem, og hun har givet mit navn til den Rema jeg skulle hente i, og sagt jeg kommer uden kvittering :loveshower Det er da god service :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hentet Rema 1000s pakke, Baby Sams pakke, Matas's pakke og Apotekets pakke.

Jeg er glad for jeg tog dem i den rækkefølge som jeg gjorde, jeg startede med Matas og Apoteket, og det er jo bare vare prøver, men ikke dumme vareprøver, ganske udmærkede ting - det fra apoteket kommer til at ligge i pusletasken. Remas og Baby Sams pakker er rigtig gode syntes jeg, Blev Især positiv overrasket over Remas.

Jeg har været i gang med at tømme mit kontor. Så længe jeg har energi og tid er det med at komme i gang. Og nu er der godt nok ved at have samlet sig en bunke af godter til Babyen derinde. Jeg har lavet en liste med ting til babyen jeg skal have fat i og der er da allerede en lille del af tingene vi kan krydse af :loveshower! bare efter at have samlet gratis gaver sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER