Guest

endnu et spørgsmål om Voksi

10 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har kigget og forelsket mig meget i disse voksiposer, meeen jeg er så meget i tvivl omkring dem.

Vi skal jo adoptere, hvis nogle skulle være i tvivl :), og derfor kender vi jo ikke så meget til alderen på barnet - bortset fra at det ikke er ældren end 3 år. Oftest er børnene som bortadoters fra Korea omkring de 8 mdr ved forslag.

Hvor stor er sådan en voksipose, ja jeg har set en, men hvor længe kan barnet ligge i den, hvor gamle er de ca. når de vokser ud af dem??? Jeg har måske spurgt før, men nu spørger jeg igen, for jeg kan ikke finde hverken tråden med spørgsmålet og svaret.

Så kan det betale sig for os enten at invistere i en, næste gang jeg må bruge penge??? når man altså ser i forhold til barnets størrelse???

Del dette indlæg

Altså de skriver jo på deres hjemmeside at barnet kan bruge dem til de er 3 år. Dog har jeg lidt på fornemmelsen at de fleste børn ikke bruger dem så længe - men det er måske også op til moren ;)

Hvis du får et barn, der måske kun når at have én vinter i danmark før det fylder tre år, så ville jeg nok synes det er for mange penge at bruge.

Derudover kan det måske også være svært at vænne et større barn til at sove i den? Der er jo ikke den samme bevægelsesfrihed som under en dyne/tæppe. Aner det ikke...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså de skriver jo på deres hjemmeside at barnet kan bruge dem til de er 3 år. Dog har jeg lidt på fornemmelsen at de fleste børn ikke bruger dem så længe - men det er måske også op til moren ;)

Hvis du får et barn, der måske kun når at have én vinter i danmark før det fylder tre år, så ville jeg nok synes det er for mange penge at bruge.

Derudover kan det måske også være svært at vænne et større barn til at sove i den? Der er jo ikke den samme bevægelsesfrihed som under en dyne/tæppe. Aner det ikke...

det var lige netop disse råd, som jeg havde brug for. Nemlig at alderen er omkring 3 år osv.

tak for svaret :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker bare lidt at den tryghed der er i voksien, ville være godt for et barn der måske har brug for ekstra tryghed. Man kan ko få en sommerdyne dertil :) måske du kan finde en brugt eller på bud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

men flere er mere end velkommen til at komme med flere inputs og erfaringer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores dreng brugte den til han var tre år i barnevognen :) og han er en stor dreng på 1 meter og 17 kilo ved tre år :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

det skal lige siges, at man i Korea ikke bruger dyner, så det bliver altså også en tilvending for vores kommende trold :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores dreng brugte den til han var tre år i barnevognen :) og han er en stor dreng på 1 meter og 17 kilo ved tre år :)

uhhh nu kommer du jo med et argument for at enten købe eller ønske sig en :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhhh nu kommer du jo med et argument for at enten købe eller ønske sig en :)

Derudover er den genial som kørepose i klapvognen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min dreng brugte først dyne da han blev 2-1/2 indtil Da brugte han svøb om natten og voksi om dagen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER