Tumlepigen

Vender sig på maven om natten

8 indlæg i dette emne

Filippa har nu 2 gange vendt sig om på maven i sin seng om natten, og jeg kan ikke helt ryste lidt bekymring af mig, om det nu er godt? Jeg kan jo ikke lade være med at tænke vuggedød :(

Skal jeg gøre noget, eller skal jeg bare tage det roligt og tænke, at hun jo sagtens kan vende sig tilbage igen...

Del dette indlæg

Det siges at når de selv kan lægge sig på maven så må de godt, netop af den grund de selv kan vende sig igen. så du skal ikke være bekymret, men det jo nemmere sagt end gjort ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det siges at når de selv kan lægge sig på maven så må de godt, netop af den grund de selv kan vende sig igen. så du skal ikke være bekymret, men det jo nemmere sagt end gjort ;)

Det menter jeg også, men som du skriver, er det nemmere sagt end gjort. Jeg må dog prøve, for hun har netop valgt at sove til middag på maven, så det bliver sikkert ikke sidste gang :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også hørt det som Sandie skriver. Jeg ville også prøve at lade være med at bekymre mig men det er jo svært at lade være ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, så fik jeg da også lige googlet mig til en masse bekymringer :whistling

Men som jeg kan se det, er risikoen for vuggedød UTROLIG lille.. Udover det - så er de fleste børn hvor moren har røget i graviditeten, og barnet har været udsat for røg efterfølgende... Også at børnene sover for varmt..

Jeg ville slet ikke bekymre mig (Liar liar.. Selvfølgelig ville jeg det - men uden grund!)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig :ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Begge vores børn sov også på maven fra de var fem måneder, og sp sagde, at det intet problem var, når de selv kunne og også vende sig igen. De første dage var jeg oppe cirka 100 gange for at vende dem, for jeg kunne heller ikke lide det, men fandt dog hurtigt ud af, at det blot ødelagde nattesøvnen for alle.

Jeg tog en dyb indånding og satsede på, at det selvfølgelig gik, og det gjorde det jo snildt :rolleyes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som sagt må de ligge som de vil, når de selv kan trille/vende sig..

Vores datter Monique sover næsten altid på maven.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER