Oprettet January 5, 2012 Kan man ikke få babybox fra Coop mere? Jeg kan simpelthen ikke finde den på nettorvet :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Kan man ikke få babybox fra Coop mere? Jeg kan simpelthen ikke finde den på nettorvet :unsure Har lige været inde og finde den gamle tråd om pakke og når man trykker på linket til den så kan den ikke findes derinde, så tror ikke de har den mere... Desværre... For den er rigtig god... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 de har den ikke mere, hvorfor husker jeg ikke, men det er noger med at de er gået sammen med en af de andre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Jeg ville høre i nærmeste brugs/Kvickly. Det kan jo ske at de stadig har dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Ja den er desværre taget væk igen.. Men synes den kommer og går sådan lidt som vinden blæser, så måske vi heldige den kommer tilbage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites