sweet

øv

6 indlæg i dette emne

øv - har lige taget en graviditetstest og den var tydlig negativ. betyder det så at jeg mulighvis ikke er gravid? jeg var sammen med min kæreste den.29.12 så jeg er omkring 7dage. kan heller ikke huske min sidste mens. hvor lang tid skal jeg vente før jeg kan tage den næste test? for jeg vil da tro at efter 7 dage at man kan se det da hormonet har fordoblet sig.

hilsen sweety.

Del dette indlæg

Hvis du havde ægløsning omkring den 29/12 så er det alt for tidligt at teste.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du havde ægløsning omkring den 29/12 så er det alt for tidligt at teste.

øm er ikke sikker på hvornår jeg har eller ægløsning, ved kun at jeg har været sammen med min kæreste den 29 og det det :blush

og synes bare sidst jeg var gravid at testen var positiv efter kort tid - kan ikke helt huske det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har en ticker på der siger du har ægløsning om en uge?

Umiddelbart hvis du kun har været sammen med din kæreste d. 29 - så tror jeg ikke du skal sætte næsen op efter noget, især ikke hvis du ikke ved hvornår du har ægløsning :) Desværre.

Man skal have sex cirka hver anden dag, for at være godt dækket ind, og hver dag når man har ægløsning :)

Når du får mens igen, så holde styr på det - køb evt. ægløsningstest, og find ud af hvornår du ahr ægløsning - det gør det en del nemmere :)

Ellers ville jeg vente 7-10 dage med at teste igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvornår var din sidste mens?

Også min tanke- er det 2 uger siden eller 4 uger siden? Men kan se du har skrevet, at det husker du ikke ;) Jeg vil også sige, at du tidligst kan teste om en uges tid, hvis du tager udgangspunkt i hvornår i havde sex. Når du ikke ved om du havde ÆL der- eller hvor langt du har været i din cyklus er det lidt svært at sige ;) Men normal kan du først teste positiv knap 14 dage efter ÆL - nogle kan også først senere end det :)

Jeg tror ikke du bliver klogere før mens viser sig- eller du evt. Har dannet dig et indtryk af, hvornår du havde sidste mens første dag :)

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER