Betty87

Mister modet!

7 indlæg i dette emne

årrhh jeg har bare sådan en dårlig fornemmelse om, at det heller ikke bliver denne cyklus at jeg bliver gravid - vi har godt nok :hump hveranden til hver dag - men jeg har bare mistet håbet om graviditet, selvom det kun er min 5 cyklus..

Jeg tror slet slet ikke på det mere - andre der har oplevet det??

Jeg ønsker mig brændende et lille barn, men efterhånden som cyklusserne er gået bliver jeg bare mere og mere modløs - og tænker mindre og mindre på det.. Jeg tror jeg har en eller anden mental blokering, så jeg ikke bliver ked af det og skuffet gang på gang.. Jeg glæder mig knap nok til at skulle teste d. 21.. :(

Del dette indlæg

Vi prøvede i 1 1/2 år.. de første halve år, blev jeg vanvittig af at det ikke ville lykkes.. Jeg tror som dig, at jeg efter der skubbede det hele væk - også babyklar! Så kom håbet op igen efter sammenlagt 1 år og havde igen troen på det nok skulle blive mig der skulle være gravid.. da jeg endelig blev gravid fik jeg en SA, men blev gravid lige efter og nu venter vi os til Maj.. good20luck.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mister med jævne mellemrum troen på det, men så hver gang vi finder på noget nyt at prøve, så blive jeg positiv igen. Så mit bedste råd vil være at prøve noget nyt en måned, for at se om det giver modet tilbage. F.eks. ÆL test.

Selvom vi har prøvet i 1½ år nu, så er jeg superpositiv, fordi vi nu skal prøve IVF, og i mit hovede er jeg jo overbevist om at det er lige det, der skal til for at vi får en baby :) Hvis det ikke lykkes i første forsøg, tror jeg måske jeg vil prøve akupunktur, for at se om det er det, der skal til ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jo, det kender jeg også kun alt for godt <_<

Jeg er kommet dertil hvor jeg knap nok gider at teste, for tror efåterhånden ikke på at det kan lykkes, og al den glæde der var da vi startede projektet ligger langt væk. Men som tsecret siger, så er det bare med at holde humøret oppe, og så hver gang tænke at nu skal det nok lykkes i næste forsøg.

Krydser fingre for dig, og er sikker på at der er gevinst næste gang :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom man føler man er ved at miste troen... så skal man lade sig selv være ked og bekymret... MEN bagefter hive sig selv op på ny!

Hvis først troen forsvinder... så kan man ligeså godt lade være...

Del dette indlæg

Annonce ♥

årrhh jeg har bare sådan en dårlig fornemmelse om, at det heller ikke bliver denne cyklus at jeg bliver gravid - vi har godt nok :hump hveranden til hver dag - men jeg har bare mistet håbet om graviditet, selvom det kun er min 5 cyklus..

Jeg tror slet slet ikke på det mere - andre der har oplevet det??

Jeg ønsker mig brændende et lille barn, men efterhånden som cyklusserne er gået bliver jeg bare mere og mere modløs - og tænker mindre og mindre på det.. Jeg tror jeg har en eller anden mental blokering, så jeg ikke bliver ked af det og skuffet gang på gang.. Jeg glæder mig knap nok til at skulle teste d. 21.. :(

Det kunne være mig der havde skrevet det igår... ja kender det alt for godt, men efter en fortrolig samtale med mig selv, og et spark i røven af mig selv, ja så er humøret blevet bedre igen :)

For som de andre skriver, det eneste vi har er vores tro og håb, og begynder vi først at gå og tænke det sker aldrig... ja så tror jeg faktisk også det har meget sværre ved at ske ;)

Men man skal sku lige tage sig selv i nakken og sig "jeg skal nok blive mor en dag, på den ene eller anden måde" ;)

Bare jo før, jo bedre :D

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste.. Jeg bliver bare så misundeligt og skør over at andre opnår det, som er mit største ønske, når jeg ikke selv kan få det.. Det er uretfærdigt..

Men jeg vil prøve at hanke op i mig selv, drømmen, håbet og troen på at vi nok skal blive forældre engang - på den ene eller anden måde..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER