Oprettet January 3, 2012 Hej Jeg har med lys og lygte søgt efter hold med gravidsvømning i Københavns området, men kan ikke finde noget. Jeg kan jo bare tage afsted alene, men det er bare nemmere at komme ud af døren når man er tilmeldt noget og har en fast aftale :-) Så kender I nogle steder??? Hilsen Perlemor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Jeg har gået til det i DGI byen da jeg ventede min datter.. Det var rigtig godt og der var også lidt fødselsforberedelse i det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Nå der stod bare ikke noget på deres hjemmeside. Prøver at ringe til dem så. Tak for det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 Det er fordi det ikke er DGI byen der står for det men det foregår der :) Du kan tilmelde dig her http://www.familieskolen.dk/ Det hedder bevægelse i vand for gravide. Jeg var super glad for det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites