Oprettet January 1, 2012 Mine piger var forleden oppe og finde tøj frem til lillebrors tur hjem. Jeg mangler dog at finde tøj til eget brug samt plejeartikler. Er i andre begyndt at tænke taske-pakning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Hvor er dine piger bare søde :loveshower nej ikke endnu man har tænkt lidt på det, så i slutningen af januar bliver den gjort klar :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 jeg skal først nu til at ordne lillemandens værelse, lige er alle tingene og tøjet stablet sammen i kasser. så når det er ordnet, så pakker jeg nok også tasken :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Jeg kan kun sige af erfaring, at det er en god idé at pakke den en måned eller halvanden før termin!!! Jeg måtte løbe op og nad af trapperne for at pakke den efter vandet var gået, og det var ikke spor sjovt, at stresse over det :whistling Jeg lavede en liste i min graviditetestråd, over de ting der ville være at tage med - se et link til graviditetestråden i min "Mit liv som moar" tråden :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Jeg har heller ikke pakket tasken endnu, men går på barsel på onsdag :balloon , og tager torsdag ud og køber de manglende ting, vasker babytøj og så bliver tasken nok også pakket. Super liste du har lavet Miss-Mette, den vil jeg benytte mig af :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites