Oprettet December 31, 2011 Hvad har I brugt på mad og alt det andet, der hører til på nytårsaften? Jeg har brugt ca. 1400 kr ialt på tøj, hjemmebagt kransekage, sprut og en masse chips. Det spiselige udgør nok omkring en 600 kr. eller sådan noget i den retning. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 kjolen kostede 500, mad/vin løber nok op i 1.500 vil jeg tro... men har tilgengæld heller ikke brugt en krone på fyrværkeri :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 kjolen kostede 500, mad/vin løber nok op i 1.500 vil jeg tro... men har tilgengæld heller ikke brugt en krone på fyrværkeri :whistling Jeg brugte kun 15 øre på fyrværkeri :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Jeg tror vi er nr sjok på indkøbslisten... Manden arbejder for en af de største fyrværkeriimportører, så han har fået en masse fyrværkeri i julegave... plus vi har jævnt meget leftovers fra sidste år, hvor det samme skete... tsk tsk... mænd! Vi skal bare være hjemme, så ikke noget specielt tøj, bare afslapningskluns eftersom lillepigen er i sparkehumør i øjeblikket; så det bliver sikkert noget putning i sofaen til en god film. Det eneste vi har købt ind til er mad; champagne drikker vi ikke, manden drikker slet ikke alkohol og jeg er jo gravid. Kransekage kan vi egentlig heller ikke lide, jeg plejer godt nok at købe lidt, men er træt af at smide det ud, så i stedet for kransekage har vi købt en kæmpe islagkage, som vi så skal have til dessert eller kl 12 eller hvad han nu har planlagt (lidt overkill med en kæmpe islagkage til to personer, men Carsten fik fuld råderet over middagen, bare jeg fik noget lækkert oksekød) Så vi ender nok på 200-250kr til mad, hvor vi får steg, lækre flutes, bagekartofler, islagkage og lidt snold. Manden spiser ikke salat, og jeg kan slet ikke få det ned i øjeblikket, selvom jeg savner noget grønt til min mad <_< Lina lader mig ikke engang spise hvidløgssmør til bagekartofler eller flutes mere, så hun er ved at blive liiige en tand for grov synes jeg... Først fjernede hun karry fra min kost, så bananer og chips/slik, så hvidløgssmør og nu også grøntsager?! DÅMME UNGE! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Vi har købt mad, snold osv for omkring 1000kr til 4 mennesker.. :) Sprut havde vi og vi har ikke købt fyrværkeri :) Tøj havde vi også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 For mad og drikke er vi vel samlet kommet af med 300 kr pr mand, tøj havde vi :) fyrværkeri er ikke noget vi bruger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 For mad (hovedret, dessert, snacks og natmad), drikke (asti, vin, shakere og sodavand, pynt og krudt har vi nok brugt 2500,- :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Jeg tror vi har brugt under 400 kroner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 vi har kun brugt penge på maden, tror det er omkring 200-250 kr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Det har jeg slet ikke tal på. Jeg har brugt hvad jeg havde lyst til både på vin og mad :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Brugte ca. 80 kr. til to mennesker:) Vi fik stjerneskud, Cremé Brullé og hjemmebagt kransekage. Alkohol drikker vi ikke og fyrværkeri brugte vi ikke penge på :) Men vi spare så også op til købe af lejlighed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Vi var sammen med nogle venner og tog lidt med hver især, men det var os der holdte og vi stod for hovedret og dessert, pynt, champagne og kransekage og så ville manden have fyrværkeri, men det var nu mest for børnenes skyld.. Vil tro vi er sluppet af med 1500-2000 kroner i alt.. Min far er konditor, så han stod selvfølgelig for kransekagen :mam og den fik vi gratis.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Vi har brugt lige under 2000,- på mad, pynt og drikkelse til 7 voksne og 4 børn, og mums for noget dejlig mad og drikke vi fik for pengene :balloon Mie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Vi brugte lige omkring 1000 kr på mad (til to), drikke og nytårspynt :) Vi brugte ingenting på tøj, der tog vi bare noget pænt i skabet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Brugte ca. 80 kr. til to mennesker:) Vi fik stjerneskud, Cremé Brullé og hjemmebagt kransekage. Alkohol drikker vi ikke og fyrværkeri brugte vi ikke penge på :) Men vi spare så også op til købe af lejlighed. Wow. Det var da ret billigt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2012 75 kr, for vi skulle kun have lidt småting med ( sammenskudsgilde) hos mine forældre :biglove Og så 250 for fyrværkeri :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites