Oprettet December 30, 2011 For dælen hvor får jeg da bare tudet.. Rigtig godt program til alle mine vilde hormoner.. Hmm.. Kæresten synes nu det er er meget sjovt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 jeg har lige oprette en tråd om samme program, men jeg må sige jeg har ikke set det hele, og jeg synes jo at de burde hædre nogle af dem, som har reddet liv, som de gør nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Jeg synes det er nogle fantastiske gerninger de forskellige har gjort.. Det er stort at nogen giver så meget af sig selv, for at hjælpe andre.. I mine øjne er de helte.. Men man opfatter det jo nok en helt forskelligt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 jeg synes også det er flotte gerninger, som folk har gjort. Men for mig er en helt en som har reddet et liv uventet. Men derfor kan man jo godt hædre alle dem, som har gjort en forskel for andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites