Oprettet December 29, 2011 Hej Det bliver desværre et farvel fra mig. Jeg begyndte at bløde for nogle dage siden, var til en skanning i går og der var desværre ikke liv længere. Det må vist være det der kaldes en bio i daglig tale. Jeg ønsker jer alle den mest fantastiske graviditet og det skønneste barn/ de skønneste børn i verden. Godt nytår :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Øv øv øv. Håber snart det lykkes for dig igen. Godt nytår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 :kram :kram Hvor er jeg ked af det på dine vegne... Sender dig en masse tanker og :bd så du forhåbentlig snart står med 2 streger igen. Held og lykke fremover. Kh Nica Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Åh nej :( Kæmpe :kram til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Hvor trist. Håber I snart får jeres baby ønske opfyldt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 øøøv, hvor trist havde ellers håbet på at det ikke ville være nogen i august som skulle opleve det.. det må være hårdt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites