Mimse

Genveje til vægttab

5 indlæg i dette emne

Jeg sad og talte med nogle veninder om slankekurer. Jeg ved godt at sund kost og motion er vejen frem, meeeeeeeeeeeeeeen jeg vil ligesom mange andre gerne have lidt hjælp for at gøre det lettere :whistling

En af mine veninder fortalte om nogle piller som hed noget med Acai bær. Jeg er ret skeptisk overfor alle de vidundermidler man kan købe sig fattig i, meeeeeen tænk hvis de virker :blush

Er der nogle af Jer der har erfaringer med hjælpemidler I vil dele med mig?

Mie

Del dette indlæg

Med skam må jeg berette, at jeg har smidt tusindvis af kroner væk efter alle de der vidundermidler, og mit bedste råd er: Lad være. Spar pengene og sæt dem i et motionscenter i stedet. Haha men det fortalte nogen vist også mig, og jeg skulle da også liiige prøve det, for hvis nu ;)

Det eneste, jeg har afprøvet med effekt er Allipillen. Til gengæld har den ikke så rare bivirkninger :unsure

Og man skal igennem en skrankepave på apoteket for at få fat i dem. Men jeg bestilte dem fra UK via en online formular, hvor jeg snød lidt med mit BMI. Ikke at opfordre folk til den slags - men det kan lade sig gøre, hvis man gerne vil udenom en emsig apoteksassistent :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nupo kan være en god måde til at kickstarte et vægttab, da man der får de mineraler og vitaminer man har brug for... Dog er der ingen vej udenom i det lange løb, der er det kost og motion der batter... Men pulver kan være en måde at finde gejsten til at starte med

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået en gastric bypass :rolleyes Men udover det, vil jeg også mene at vejen til et varig vægttab altid kommer med sund kost og motion :)

Mit vægttab efteroperationen er fx gået helt i stå, og jeg kan mærke at hvis ikke jeg lever sundt og motionere, kommer kgene snigende..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kost og motion er vejen frem. Evt. et smut forbi en diætist og få nogen gode fif med på vejen.

Hvis der fantes et mirakel-middel, så ville det være alment kendt, og udskrevet til en masse overvægtige i hele verden. Den måde det måske kan virke på er ved at når man investerer penge i en pille, så er man ofte i forvejen motiveret til at tabe sig. Dvs. man spiser sundere og dyrker mere motion. Og vupti, så taber man sig (ok, for alle er det ikke så nemt!!). Men mirakel-piller har ikke nogen indflydelse. I bedste fald er de uskadelige.

Alli er dokumenteret - men som en skriver, så har de knap så behagelige bivirkninger.

Nupo er der mange der har gode erfaringer med. Pionten i Nupo er at man indtager færre kalorier, og stadig for alle vitaminer og mineraler. Og ikke som min svigermor, der sad til en fødselsdag og spiste masser af boller og lagkage, og drak en nupo-shake ved siden af fordi hun var på skrump :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER