Guest Majkat

Testgruppe uge 1 - 2012

38 indlæg i dette emne

Jeg synes lige det gik så godt uden at tænke på baby og graviditet her i julen, men nu kan jeg nærmest ikke tænke på andet igen :whistling

Testgruppen uge 1

Det må bestemt betyde held at et nyt år starter :loveshower :loveshower :loveshower

Gravid :loveshower

Mens :gal

Negativ test/ ingen mens :numse

Mandag den 2. januar

Tirsdag den 3. januar

Onsdag den 4. januar

Minnie :loveshower :gravid :loveshower

Torsdag den 5. januar

Fredag den 6. januar

Lørdag den 7. januar

Søndag den 8. januar

Majkat :loveshower :gravid :loveshower

Chala :numse

Held og lykke til os alle :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha for et hop, når januar så hurtigt bliver til februar :D Håber uge 1 er en heldig uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha for et hop, når januar så hurtigt bliver til februar :D Håber uge 1 er en heldig uge :)

Jep - det kan ikke gå hurtigt nok :lolhit :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du skrive mig på til onsdag d 4?

Så er du på - Held og lykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhmm... Er ikke så meget inde i det her halløj :)

Men jeg har testet i dag, skulle have gjort i går, men var ret så overbevidst om at jeg ikke var gravid. Men testen i dag, kl.18.00 viste positiv!!! :loveshower

Er VILDT overrasket... Ved ikke jeg skal på listen eller ej...?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhmm... Er ikke så meget inde i det her halløj :)

Men jeg har testet i dag, skulle have gjort i går, men var ret så overbevidst om at jeg ikke var gravid. Men testen i dag, kl.18.00 viste positiv!!! :loveshower

Er VILDT overrasket... Ved ikke jeg skal på listen eller ej...?? :)

Vi starter først i morgen, mandag hvor det er uge 1, så det skal du ikke hvis din testdag var i går.

Uanset hvad, så stort tillykke med din positive test :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter først i morgen, mandag hvor det er uge 1, så det skal du ikke hvis din testdag var i går.

Uanset hvad, så stort tillykke med din positive test :-)

Ok - Tak for info!!

Og tak, det er ret så overvældende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja I er ikke mange. Jeg vil godt på søndag d. 8.

Det er lidt et sats, da det er min anden cyklus efter p-pille stop og den første cyklus var 25 dage, hvilket vil sige at jeg i følge den skal have mens imorgen!! Men sidste søndag havde jeg en positiv æl test og 14 dage der fra er på søndag, så jeg krydser finger for at den muren jeg har i maven idag ikker er fordi mens er på vej.

Held og lykke til I andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer herinde

Nu må min frustration bare ud, syntes ikke der er så mange man kan snakke med om sådan et emne. Vi ønsker så vildt barn nr. 2, har en datter på 2½ år. Har været igang i ca. 4 mdr. hvilket ikke er lang tid, men en frustrerende tid. Hvor alle siger tag det rolig, tænk på noget andet og det skal nok komme.

Men når beslutningen er taget, så er det sku svært at tænke på andet...... er det bare mig.

Jeg har test dag d. 7/1, så håber, men tør ikke formeget, syntes altid at der er et symptom, men bliver lige skuffet hver gang.

Hvorfor kan man ikke bare slå hovedet fra. Manden taget det jo roligt og gider ikke snakke om det, men jo det nok skal komme. Og JA det gør det vel også, men men men.

Skulle bare lige have luft. Regnede ikke med at bruge denne siden denne gang, åbenbart jo.

Håber nogle forstår mig.

tillykke til dem som det lykkeds for i denne mdr. Godt nytår til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja I er ikke mange. Jeg vil godt på søndag d. 8.

Det er lidt et sats, da det er min anden cyklus efter p-pille stop og den første cyklus var 25 dage, hvilket vil sige at jeg i følge den skal have mens imorgen!! Men sidste søndag havde jeg en positiv æl test og 14 dage der fra er på søndag, så jeg krydser finger for at den muren jeg har i maven idag ikker er fordi mens er på vej.

Held og lykke til I andre ;)

JUHUUUUU en mere :balloons

Jeg sætter dig på til søndag den 8..

Held og lykke til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer herinde

Nu må min frustration bare ud, syntes ikke der er så mange man kan snakke med om sådan et emne. Vi ønsker så vildt barn nr. 2, har en datter på 2½ år. Har været igang i ca. 4 mdr. hvilket ikke er lang tid, men en frustrerende tid. Hvor alle siger tag det rolig, tænk på noget andet og det skal nok komme.

Men når beslutningen er taget, så er det sku svært at tænke på andet...... er det bare mig.

Jeg har test dag d. 7/1, så håber, men tør ikke formeget, syntes altid at der er et symptom, men bliver lige skuffet hver gang.

Hvorfor kan man ikke bare slå hovedet fra. Manden taget det jo roligt og gider ikke snakke om det, men jo det nok skal komme. Og JA det gør det vel også, men men men.

Skulle bare lige have luft. Regnede ikke med at bruge denne siden denne gang, åbenbart jo.

Håber nogle forstår mig.

tillykke til dem som det lykkeds for i denne mdr. Godt nytår til alle

AARRGGHHHHH hvor jeg bare forstår dig. Jeg har netop talt i telefon med en veninde for at få afløb for alle mine frustrationer. Altså. Vi har to skønne børn, men denne gang lader det ikke til at det bare skal gå ligeså nemt som det plejer. Lige i dag har der været 2 bekendte på facebook som har opslået scanningsbilleder af deres kommende baby. Er ved at være så frustreret at jeg bare kan tude over det sommetider!!!!

Skal jeg sætte dig på listen til din testdag?

Held og lykke med jeres babyprojekt. Det lykkes forhåbentligt snart for os alle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer herinde

Nu må min frustration bare ud, syntes ikke der er så mange man kan snakke med om sådan et emne. Vi ønsker så vildt barn nr. 2, har en datter på 2½ år. Har været igang i ca. 4 mdr. hvilket ikke er lang tid, men en frustrerende tid. Hvor alle siger tag det rolig, tænk på noget andet og det skal nok komme.

Men når beslutningen er taget, så er det sku svært at tænke på andet...... er det bare mig.

Jeg har test dag d. 7/1, så håber, men tør ikke formeget, syntes altid at der er et symptom, men bliver lige skuffet hver gang.

Hvorfor kan man ikke bare slå hovedet fra. Manden taget det jo roligt og gider ikke snakke om det, men jo det nok skal komme. Og JA det gør det vel også, men men men.

Skulle bare lige have luft. Regnede ikke med at bruge denne siden denne gang, åbenbart jo.

Håber nogle forstår mig.

tillykke til dem som det lykkeds for i denne mdr. Godt nytår til alle

Nu hører jeg ikke med til denne gruppe.. men vil alligevel lige bringe lidt håb for dig - og måske andre.

Jeg tror bestemt ikke jeg er alene med min historie. Jeg kender så godt til det du skriver - og samtidig med at man er så lykkelig for at have sat projekt baby igang, så skabes der utålmodighed, irritation, frustration og tusindvis af andre følelser og tanker.. og så er det jo sa "nemt" for andre at sige: tænk på noget andet og alt det der.. men det er altså bare ikke så lige til når man står i det. Jeg havde ihvertfald en forventning om at det hurtigt ville lykkedes.

Jeg kan fortælle at jeg har to skønne børn. Vi ville virkelig gerne have nummer 3 og begyndte på projektet i juni sidste år. Jeg forventede at det ingen sag ville blive for det var det ikke med de 2 første.

Jeg blev SÅ meget klogere... efter 8 mdr. lykkedes det men endte i en SA.. WHAT..... det kan da bare ikke ske.. men jo.

Nu - 1,5 år efter er jeg så heldigvis blevet gravid igen og er 10 uger henne. :loveshower Med en erfaring i rygsækken som gør at jeg ikke skal tage noget som helst for givet.

Så jeg håber både for dig og alle jer andre at det lykkedes for jer..

Hav troen på at det nok skal lykkedes - det er det der bærer dig igennem.

Pøj pøj med projektet. Jeg håber virkelig for dig at du snart står med 2 fine streger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer herinde

Nu må min frustration bare ud, syntes ikke der er så mange man kan snakke med om sådan et emne. Vi ønsker så vildt barn nr. 2, har en datter på 2½ år. Har været igang i ca. 4 mdr. hvilket ikke er lang tid, men en frustrerende tid. Hvor alle siger tag det rolig, tænk på noget andet og det skal nok komme.

Men når beslutningen er taget, så er det sku svært at tænke på andet...... er det bare mig.

Jeg har test dag d. 7/1, så håber, men tør ikke formeget, syntes altid at der er et symptom, men bliver lige skuffet hver gang.

Hvorfor kan man ikke bare slå hovedet fra. Manden taget det jo roligt og gider ikke snakke om det, men jo det nok skal komme. Og JA det gør det vel også, men men men.

Skulle bare lige have luft. Regnede ikke med at bruge denne siden denne gang, åbenbart jo.

Håber nogle forstår mig.

tillykke til dem som det lykkeds for i denne mdr. Godt nytår til alle

Jeg fprstår dig udenmærket.. Vi ventede også halvandet år på at blive gravide igen.. Dvs. den endte i en SA, men blev heldigvis hurtig gravid.. Nu venter vi bebs til maj og det har været hele ventetiden værd.. Men puha det er hårdt mens man forsøger..

Jeg håber og krydser fingre for at det går lidt hurtigere for jer.. good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*trommer fingre på bordet* bliv nu onsdag, nå... Og giv mig selvfølgelig et brugbart resultat ;-) ikke det der pjank med negativ test og ingen mens....

Nu er dagen snart gået. Håber natten går stærkt, så du kan få testet. Held og lykke med testen i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY!!!!

Jeg har begået nemesis!!! Jeg bliver straffet med hybris... JEG ER GRAVID!!!!!

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :balloons :loveshower

Synes nok det var lidt svært at finde en grimasse der kunne passe da streg nummer 2 dukkede frem efter få sekunder, så jeg satte et ur på 2 min (skulle aflæses efter 3 min og indenfor 5 min) og satte mig ind i stuen og gloede på uret. Det ringede, og minsandten om ikke der var en fin streg nummer 2!!!!

Døm selv :)

post-2992-049532300 1325655965_thumb.jpg

4+1

Hvor fedt. Stort tillykke med de to II'er :-)

Håber at gøre dig kunsten efter på søndag selvom jeg godt nok ikke regner med noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er i hvert fald held ved denne uge, er jeg sikker på :loveshower

Fra i går den 3/1

16m2arm.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, tillykke :-)

Tak

og tillykke til dig også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er i hvert fald held ved denne uge, er jeg sikker på :loveshower

Fra i går den 3/1

16m2arm.jpg

Juhuuuu hvor fedt - stort tillykke. Den kan da snart ikke blive tydeligere :-) hvor langt er du henne?

Jeg har i morges taget en meget meget svag positivtest som kun lige kunne klare "udstrakt arm testen", så venter forventningsfuldt til søndag med at tage en ny test..... Hvis jeg kan ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer 2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuu TILLYKKE ;) jeg håber søndags holdet kan gøre jer kunsten efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuu hvor fedt - stort tillykke. Den kan da snart ikke blive tydeligere :-) hvor langt er du henne?

Jeg har i morges taget en meget meget svag positivtest som kun lige kunne klare "udstrakt arm testen", så venter forventningsfuldt til søndag med at tage en ny test..... Hvis jeg kan ;-)

Det lyder da spændende med testen i morges. Jeg har virkelig også svært ved at vente til på søndag med at teste. Håber bare på at jeg ikke får mens og tæller dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuu hvor fedt - stort tillykke. Den kan da snart ikke blive tydeligere :-) hvor langt er du henne?

Jeg har i morges taget en meget meget svag positivtest som kun lige kunne klare "udstrakt arm testen", så venter forventningsfuldt til søndag med at tage en ny test..... Hvis jeg kan ;-)

Testen er fra i går, 4+3.

Kunne ikke teste positiv på dagen for mens (4+0), så ventede yderligere 3 dage til i går... men nemt at vente er det sørme ikke :whistling

Bliver spændende med din test, men det lyder da rigtigt lovende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER